Bir depoda 9,5 saat çalışıp 6.100 TL maaş alıyorum. Sizce hak ettiğim bu mu?

işim el terminali ve şarjlı forklift ile ürün toplamak.

6.100 tl maaş ve mesai

sabah 8 akşam 5 buçuk

Bir depoda 9,5 saat çalışıp 6.100 TL maaş alıyorum. Sizce hak ettiğim bu mu?
Bir depoda 9,5 saat çalışıp 6.100 TL maaş alıyorum. Sizce hak ettiğim bu mu?
Cevapla