işim el terminali ve şarjlı forklift ile ürün toplamak.
6.100 tl maaş ve mesai
sabah 8 akşam 5 buçuk

işim el terminali ve şarjlı forklift ile ürün toplamak.
6.100 tl maaş ve mesai
sabah 8 akşam 5 buçuk

Maaşı ve şartları görüp bilerek girdiysen hak ettiğin elbette odur. Hak etmediğini düşünüyorsan hak ettiğin parayı kazanmak için çaba göstereceksin.
Bizim burada ki forkliftçi 12 bine yakın alıyorum demişti. Benim maaş bile 9000 civarı mesela. Yaş aralığı doğruysa benden büyüksün büyük ihtimal daha kıdemlisindir daha da yüksek olmalı maaşın bide makine kullanıyorsun.
Yani günlük 200 liraya falan geliyor tatilleri çıkarsak 250 lira civarında yani çok demek doğru değil yani Bu şartlarda çalışıyorsan eline 8 binden aşağı geçmesi pek Adil değil
Yaş aralığın doğruysa 6.000 lira komik kalır çünkü o yaştakiler çoluk çocuğa da karışıyor ev geçindiren adamlar 12bin alıyor ona rağmen geçindiremiyor kıt kanaat
Cevap
32Cevap
İşte asgari ucretliler de 5500 alıyor. Maalesef ülkede kimse hak ettiği maaşı almıyor. Emekli 3 bin lira alıyor. Gerisini sen düşün
Haklısın maalesef ülkede hak edilen değer görülmüyor
Hayır, değil fakat bence esas soru maaşla değil salt çalışma saatiyle alakalı olmalı, günde dokuz buçuk saat çalışmak da kendi başına en az orantısız maaş alımı kadar saçma
kanka ben 12 saat çalışıyorum 7 bin küsür veriyorlar. Yabancı firmalara başvur dolarla maaş veren fabrikalarda çalış. Çoğu forklitfçi öyle yapıyor
Artı yol, artı yemek, artı sigortası ve ikramiyesi varsa iyi bir maaş diyebiliriz. Bu zamanda sorgulamayı bırakıp iş sahibi olduğuna şükrediyor insan
kesinlikle değil kanka keşke bi iş öğrenmeye odaklansaydın bu şekilde vasıfsız eleman olarak bu koşullarda iş var hep özellikle erkeklere...
Asgari ücret net 5.500 değil mi? Demek ki fazla bile alıyorsun.
Haaa, ben bilmem ne mezunuyum, kalifiye elemanım, elimde ustalığım var daha fazlasını hak ediyorum diyorsan ayrıl oradan, daha çok para veren bi yer bul
çak molotofu sqrim öyle işide parayıda balıkcı kuşu gibi size büyük balığı tutturup önünüze hamsi atıyorlar
Kendime göre bakınca Az gibime geldi ki çalıştın yer iş agır bide 10 saat bir de ne zamandır orada çalışıyorsun
Kanka günde 9 saatini çalıyorlar. 15 bin TL bunun karşılığı normalde ama işte Türkiye burası
Kim hak ettiğini alıyor ve hakettiğini yaşıyor ki Türkiye'de? Mecburen giden bir gemi işte.
Mesele paranın miktarı değil onunla geçinip geçinemediğin
boş ver çok ses çıkarma işsizler de var ama. haklisin maalesef
Forklift şarjlı ise iyimiş amazon sanırım biz de düz transpalet Dd
Tam benlik bir işmiş, tek başına kuytu bir yerde harıl harıl çalışmak, kadınlar için önerebileceğin bi iş midir acaba
Kardeşim bende sabahtan akşama kadar tekstilde çalışıyorum resmen hamallık yapıyorum aldığım maaş asgarî ücret. Sabret bunlar geçicidir inşallah
depoda çalışmak nasıl bir iş bilmiyorum ama ağırsa ve sürekli fiziksel efor gerekiyorsa 3 kat fazlasını alman gerekir. maalesef sistem hakedene hakkettiğini vermemek üzere kurulu.
Molan ne kadar. Mola 1.5 saatten azsa ve nonstop calisiyorsan degmez. Ama rahatsan normal
Ben sabah 8 30 akşam 6 ve haftanın 6 günü asgari alıyorum
Yaşam standartları ve günümüz şartlarında yetersiz ve az
Ülkede kimseye hak edilen maaş verilmiyor
Kim hakettigini yaşıyor kanka
Çok az, emeğin sömürülüyor maalesef…
Türkiye şartları için ideal
Kesinlikle değil.
Allah yardımcımız olsun cümlemizin.
6100 az ama idare eder
Kesinlikle hak ettiğiniz bu değil ama hayat işte..
Toptancı mağazası galiba
Maalesef kölelik sistemi mevcut
Çok yorulmuyorsan fena diil.
Yeterli değil
Okumasan öyle
Değil tabiki
Hakettiğini kendin belirliosun
Ben de asgariye baslicam pi. c hayat
Az bro
Az kesinlikle
Çok az
çok bile
para begenmeyen avrupaya gitsin 1500 2000 dolar kazansa burdaki amelelikten iyidir. burada calisipta sikayete gerek yok 10 binrde calissaydin amelesin.(is amelesi degil )
Değil en az 8
Değil bence.
Nerden basvurdun
Adam olana çok bile
adam lazımmı
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?