4 yıldır çalıştığım yerde 6.000 maaş için ne düşünüyorsunuz?

4 yildir calistigim yerde 6000 tl maas aliyorum. Sozde benden çok memnunlar. Satis operasyonda calisiyorum. Artik Mutlu olmadigimi fark ettim
4 yıldır çalıştığım yerde 6.000 maaş için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla