Bakan Mustafa Varank: "Asgari ücrete zam yapmamız lazım" Asgari ücret ne kadar olmalı?

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Cumhurbaşkanının da bulunduğu kabine toplantısında "Arkadaşlar bu böyle olmaz. Asgari ücreti güncellememiz, asgari ücrete zam yapmamız lazım ki sabit sabit gelirli vatandaşlarımız bu enflasyon altında bu kadar ezilmesinler" demiş. Ücretleri arttırmak yerine enflasyon düşürülse daha mantıklı sanki, sizce? :)

Bakan Mustafa Varank: "Asgari ücrete zam yapmamız lazım" Asgari ücret ne kadar olmalı?
Cevapla