
Bakan Bilgin az önce Türk-İş ve TİSK Başkanları ile bir araya gelerek, 2023 yılı için geçerli olacak olan asgari ücreti tespit etmek üzere komisyonun, 7 ve 14 Aralıkta toplanacağını açıkladı.
Sizce asgari ücret kaç lira olmalı?

Bakan Bilgin az önce Türk-İş ve TİSK Başkanları ile bir araya gelerek, 2023 yılı için geçerli olacak olan asgari ücreti tespit etmek üzere komisyonun, 7 ve 14 Aralıkta toplanacağını açıkladı.
Sizce asgari ücret kaç lira olmalı?
Çok büyük zam gelirse işveren zorda kalacak, işveren zorda kalırsa bizi zora sokacak, biz zorda kalırsak bık bık bık konuşmaktan başka bir şey yapamıyoruz 😄 aşağı tükürsek sakal, yukarı tükürsek bıyık 😄
bence asgari ucret zammi yerine, son 12 ay icerisinde asgari ucret ile calismis olanlara (uzerinde gayrimenkul, arac ve ek gelirleri yoksa) temel gida yardimlari ve faturalarinda indirim yapilsin.
nakdi artislarin hepsi ust maas gruplarina da yansitiliyor ve birebir mal fiyatlarini artiyor. alim gucune faydasi olmak bir yana aksine zarar veriyor
Cevap
4Cevap
10 bin olmalı fakat asgari ücret ne kadar olursa olsun ürünlere de bir o kadar zam gelir zaten
Asgari ücrete zam gelmeden otomatiğe alınmış gibi sürekli etiketler yükselerek değişiyor. Tuhaf bir hal aldı piyasa.
Kaç verdikleri değil, sonrasında zamlarla kaç aldıkları önemli. Oyun oynama konusunda üstlerine yok.
Tisk i atsınlar oradan patronlar ne anlar asgari ucretlinin halinden
Asgari ücrete gelen büyük zamların alım gücünü daha da düşüreceğini 2825 tl den 4250 tl ye çıkarken söylemiştim yine söylüyorum...
10 bin olmall
10000 TL olmalı
On bin anca kurtarır
8.250 olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?