Ev eşyaları kalp benn ❤
Siftahı mı ilk kendi evimde kullanacağım şeyleri alarak yapıyorum ben 😄 hazır damat ta bulunmuşken tam hız devamke 😝
Peki siz ilk neler alıyorsunuz? Veya neye yatırıyorsunuz?
Ev eşyaları kalp benn ❤
Siftahı mı ilk kendi evimde kullanacağım şeyleri alarak yapıyorum ben 😄 hazır damat ta bulunmuşken tam hız devamke 😝
Peki siz ilk neler alıyorsunuz? Veya neye yatırıyorsunuz?
Maaşımı alır almaz ehliyete yazılmak için para biriktirdim. Malum maddi durumumuzun iyi olmaması nedeniyle 21 yaşında ehliyetimi almıştım. Şimdi 10,5 yıllık ehliyetim var. Şimdi düğün için para biriktirmekteyim. Henüz birini bazı sebeplerden bulamadım; ama maliyetlerin aşırı pahalı olması nedeniyle tedbir alıyorum. Evimin kredi borcunu, faturaları (su hariç) otomatik ödeme talimatlı öderim. Çok ufak bir kredi kartı borcum var, o da arabamın sigortasının son taksiti.
Düzenim hep aynı.
Maaş alırım,
Kredi kartlarımı öderim,
Kredimi öderim (Her kredim bittiğinde de yeni borca girer bir şeyler yaparım fdghdfgh),
Kirayı veririm,
Faturalarımı öderim.
Sonra da istediğim gibi kredi kartından yerim :D Döngü hep aynı.
Hep borç içinde yani 😂 iyiymiş
Cevap
34Cevap
Kıyafet almıştım
https://resimyukle.io/r/F5W4jRsUHR
Ne alsam bilmiyorum 😂
Merhabalar
İlk önce buzdolabını dolduruyorum, ondan sonra kitap ve teknoloji aletlerine yineliyorum
Kesinlikle önce yiyecek içecek 👌
Tabiki de öyle
Maaş gelir, Kredi ödenir, kartlar ödenir, anneme para yollarım, döviz alıp hesaba atarım. Gerisi de bana kalır işte.
Babamdan aliyorum ama her aldığımda kedilere harcıyorum 🥲
Aylık rutin giderlerin parasını ayırıp vadeliye gerisi
Tabii ki ilk yaptığım şeyler telefon faturası ödemek
İlk işim valoranta para atıyorum sonra ay sonuna kadar çatır çutur yiyorum 😂
Maaş demeyelim de , genelde borç ve giderlerimi ödüyorum
Para çekmiyorum ki ben. Gece yatıyor maaşım, uyanana kadar da bitiyor 😅
Otomatik banka kredileri kesiyor sonra faturalar falan filan.
Hiç ilk maaşımı kazanmadım. Ama kazansam kesin yemeğe giderdim. Yemek benim icin her şey.
Eksiğim ne ise onu alırım, giyisi üzerine özellikle.
Eksileri kapatıp diğer ay ne kadar eksiye düşeceğimi hesaplıyorum:)
Kısçeme harcıyorum ben direkt ya sonra geri kalan gereksiz şeylere
Ben hayatımda ilk çalışmaya başladığımda bi sandalet almıştım. 4 yıl oldu hala kullanıyorum ama eskise bile hiç atmak istemiyorum😂
serdar ortaç biletlerine yığıyorum :D ne bileyim işte normal bi şekilde kullanıyorum ya
Ay sonu staj maaşım yatacak sevgilimle dışarı çıkıp ben ısmarlamak istiyorum sonucta ter dökerek kazandığım ilk para olacak açılışıda onla yapmış olurum
yaz tatilinde 1 ay calısmıstım direk anneme verdim o ne alcağını bilir diye nasıl olsa hepimizi için en iyi seyi alır o
Seneler önce bende öyle yapardım ama artık herkesin ki kendine xd
Arabamın her hangi bir parçası bozuksa aldığım parayla ilk yedek parça alırım. Maaşımın geri kalanınıda yine arabama yatırırım.
Atıştırmalıklar ve borç ödeme oluyor.
Genelde yemekten başka bir şey harcamam varsa yoksa midem 😜
aha evleniyon mu sen 😱
Zamanım gelmedimi 😱 herifi bulmuşken kaçırmayak gülüm 😝
Güzel soru kdnkdj ama burada açıklamam beybi 😂
Yok gız burdan bulurmuyum daha sence kdjfkdj çalıştığım yerden 😝
paralarımı biriktirip uçak bileti aldım
Gıda üzerine sanırım ilk olan
Siyah takım elbise almıştım 🙄
Kira fatura kartlar mutfak gidiyor bitiyor böyle
Elektrik ödeme
Pantolon sanırım kıyafet olarak
Elektronik-bilgisayar
Kaç aydır gram alıcam diyorum bu sefer alıcam 😁
Kredi kartı borcu kira faturalar
BES'e yatırıyorum.
Ev ihtiyaçlarını almak
Tabiki kredi kartı ödemesi
Eve 2 ekmek kendim için çanta almıştım
Saat almıştım kendime.
Giyim 💋
boşanma davası acmak
Yemeğe basıyorum.
Kart borcu ödemek
Daha alamadık maaş
abur cubur
Eskort
Hediye almak
Faturalar
Albüm ve kitap
Ev kirasi
Kozmetik
Hiç hatırlamıyorum.
Çalışırken kitaba giysiye harcardım
daha almadım bir şey
Kredi kartını ödüyom
Maaşım yok aşko
Kıyafet
Nafaka
Mideye
kredi kartı extresi
Bruhh :)))
Kitap almıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?