Para & Ekonomi Maaşınızı aldığınızda ilk harcamayı neyde kullanıyorsunuz? FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Maaşınızı aldığınızda ilk harcamayı neyde kullanıyorsunuz 🤔#ParaEkonomi Faturalar/ev giderleri Alışveriş Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Maaşınızı aldığınızda ilk harcamayı neyde kullanıyorsunuz? Cevapla Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı. Önce kredi kartlarını öderim sonra bankada bir kuruş bırakmam gadasıHepsini çeker nakit harcama yaparım 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. Öncelikle faturalara harcama yapıyorum, 2 ayda bir otomatik talimatlı fatura ödemeleri için ikinci hesabıma yatırıyorum. 1 0 Yorumla
Elifimsii34 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Maaşım yok babamdan alırım genelde kartımı kullanırım babam öder 1 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 468 cevap paylaştı. Market alış-veriş akşamına da rakı sofrası gibi bir şey kurarım 😂 1 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 304 cevap paylaştı. Büyük ihtimalle ilk olarak KYK kredisi ödemesi yapacak gibiyim. Yarınlar yokmuşçasına harcıyorum 1 2 Yorumla KARAMM0 1 yıl Ay bendeee. Burs yatmadan bitiyor zaten. Yorumla _-_NobodyYs_-_ 1 yıl 😂😂 Yorumla
Toval Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl İlk önce yeğenlerime, sonra kişisel harcamalar ve aileme destek oluyorum. 1 0 Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Faturalar, ev giderleri ve kişisel masraflar diye sıralanıyor. 1 0 Yorumla
Dudu_Bubu Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Saatlik eskort giderim 2 3 Yorumla Harunbey13 1 yıl @Dudu_Bubu agam benim Yorumla Dudu_Bubu 1 yıl Eyvallah 😉onların yeri başka Yorumla Harunbey13 1 yıl Aga beni götür şu gariban kardeşini milli yap be Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 614 cevap paylaştı. Önce borçları ödüyorum. Kalanıyla da geçiniyorum. 1 0 Yorumla
Darkkklifeee Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Ayın beşinde maaş alır kirayı öderdim 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 837 cevap paylaştı. Temel gıda ile giyim ve akaryakıt 1 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 496 cevap paylaştı. Borçlara gidiyor maaşım 1 0 Yorumla
İnciaydaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Jetgiller mi görüntü 1 1 Yorumla FiqHtShoT 1 yıl Evet Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 764 cevap paylaştı. Alışveriş 1 0 Yorumla
Okerasude Takip Et Bilge Yaş: 52 , eic 98% 1 yıl Kiraya 1 1 Yorumla Üzgünçocuk06 1 yıl Evet maalesef Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı. Alışveriş 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı. bir maaşım yok 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Önce kredi kartlarını öderim sonra bankada bir kuruş bırakmam gadası
Hepsini çeker nakit harcama yaparım
Öncelikle faturalara harcama yapıyorum, 2 ayda bir otomatik talimatlı fatura ödemeleri için ikinci hesabıma yatırıyorum.
Maaşım yok babamdan alırım genelde kartımı kullanırım babam öder
Market alış-veriş akşamına da rakı sofrası gibi bir şey kurarım 😂
Büyük ihtimalle ilk olarak KYK kredisi ödemesi yapacak gibiyim. Yarınlar yokmuşçasına harcıyorum
Ay bendeee. Burs yatmadan bitiyor zaten.
😂😂
İlk önce yeğenlerime, sonra kişisel harcamalar ve aileme destek oluyorum.
Faturalar, ev giderleri ve kişisel masraflar diye sıralanıyor.
Saatlik eskort giderim
@Dudu_Bubu agam benim
Eyvallah 😉onların yeri başka
Aga beni götür şu gariban kardeşini milli yap be
Maaş almıyorum
Faturaları ödüyorum ilk olarak
Önce borçları ödüyorum. Kalanıyla da geçiniyorum.
ilk taksitlere gidiyor
Ayın beşinde maaş alır kirayı öderdim
Temel gıda ile giyim ve akaryakıt
Hamam sauna terapiye harcıyorum
Maaş almıyorum ki🤷♂️
Borçlara gidiyor maaşım
Jetgiller mi görüntü
Evet
Borçlara veriyorum
Maaşım yok
Faturalarım.
Alışveriş
Altın.
Kiraya
Evet maalesef
Alışveriş
bir maaşım yok
Maaşım yok
Borcumda
Ev giderlerine
Hiç biri
Alışverişe