Doğalgaz ve elektriğe konutta %20, sanayide %50 zam geldi. Günah değil mi bu insanlara?

BOTAŞ'ın açıkladığı Eylül tarifesine göre konutlarda kullanılan doğalgaza yüzde 20.4 zam yapıldı. Artış KOBİ'ler için yüzde 47,6, sanayi için yüzde 50,8

Doğalgazın ardından elektrik tarifesine de zam yapıldı. EPDK'nin duyurusuna göre zam oranı konut ve tarımda yüzde 20, kamu ve hizmet sektörü için yüzde 30, sanayi için ise yüzde 50 oldu.

Doğalgaz ve elektriğe konutta %20, sanayide %50 zam geldi. Günah değil mi bu insanlara?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru yok dediler ama bunun kednisi soru (n)
Aramizda kucuk isletmeci sayisi azdir da, evinizin faturalari ne alemde, enerjiye ne kadar butce ayiriyorsunuz?
Doğalgaz ve elektriğe konutta %20, sanayide %50 zam geldi. Günah değil mi bu insanlara?
Cevapla