Dün ekonomimiz 7,6 büyürken bugün elektriğe ve doğalgaza %20 zam geldi ne düşünüyorsunuz?

Ayrıca sanayi ve ticarethane abonelerinin tarifesine ise yüzde 50 zam yapıldığı açıklandı. Bu da demek oluyor ki yeni zamlar yolda.

https://finans.mynet.com/haber/detay/ekonomi/son-dakika-vatandasi-uzen-haber-dogal-gaz-ve-elektrige-buyuk-zam/448962/

Dün ekonomimiz 7,6 büyürken bugün elektriğe ve doğalgaza %20 zam geldi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla