Elektriğe %38, doğalgaza %38 zam geldi ama asgari ücrete zam gelmedi. Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu arada doğalgaza gelen zam yazın pek hissedilmeyebilir ama kışın iyi hissedilecek😁😁
Elektriğe %38, doğalgaza %38 zam geldi ama asgari ücrete zam gelmedi. Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla