Elektrik dağıtım şirketleri, elektrikte yeni bir zam için Enerji Bakanı'nın kapısını çaldı. Şirketler yüzde 50 zam talebinde bulundu, yaklaşık yüzde 30'luk oranda anlaşma sağlandı.Elektrikte son zam, üç aylık tarife dönemi olmamasına karşın 1 Haziran'da mesken aboneleri için yüzde 15, sanayi ve ticarethane aboneleri için yüzde 25 oranında yapılmıştı. Son zamla birlikte yılbaşından bu yapılan zamların oranı birinci kademe için yüzde 58'i, ikinci kademe için yüzde 137'yi buldu.
Yeni zamlar görmeye devam ediyoruz. En son gelen faturanıza %30 ekleyip tabloyu ele alabilirsiniz.
Sen ne düşünüyorsun KScan?
1 Temmuz 2022'de elektriğe %30 zam! Ne düşünüyorsunuz?
Ya Ben İstanbul'da büyük bir inşaatın güvenlik görevlisiyim Bulunduğum yerde tam bir aydır Elektrik yok mesela çay içemiyorum telsizin şarjı olmuyor Telefonumun şarjı bitiyor bir kilometre aşağıda diğer kulübeye gidiyorum orada şarj ediyorum nöbet yerimi bırakıp böyle saçma sapan bir şeyle uğraşırken elektriğe gelen zam umurumda olur mu sizce
Yuhh Artık be ama Yeter Devlet Daha ne kadar para koparacaksin halktan Eğer Böyle halktan para alıp sadece cebe atarsan Sana para değil başka bir yerine monte edeceğin bir şey verelim Bune Hadsizlik be Türkiye neden böyle ekonomi olarak Berbat durumda Söyleyim Kafalarına Göre her biri yönetici olursa Türkiye nin olacağı acı gerçek bu artık sesimizi cikaralim korkmayın su got devletten ak onun
Buradan anlaşılıyor ki zamlar zamanında kolaylık olsun gelir gelsin iyi işler yapalım diyenlerin, özelleştirdikleri noktalar biz ne dersek o diye zamları kitliyorlar. Kabul etmese devlet tası tarağı toplayıp sistemleri kapatıp hayatı durma noktasına getirirler halk daha mağdur olur diye. Napalım zamlara alıştılar zamı koyarız onlarda kullanmasın canım diye düşünüyorlar.
Özelleşme olmalı serbest piyasa ve rekabet ortamı olmadığı sürece bunlar bizi ezer neden ben kendi mahallemin ya da kendi köyümün elektriğini üretip satamıyorum
Kışın doğalgazı acamiyoruz yazın klimayı Eee insanlar bunu bile en basit insanı koşulları bile yapamıyorsa ne diye çalışıyor ki? Daha memura zam yapmadan , asgari ücretliye zam konuşulmadan hava zaten yakıyor bir de faturalar yakıyor. Ve biz buna hayat diyoruz öyle mi?
Süleyman Soylu'nun Ohhhhh dediği gibi bende yapmak istiyorum.. nasıl başkanlık sisteminden mutlu musunuz ohhhh.. Avrupa bizi kıskanıyor ohhhh olsun kudurun 😂😂
Şu hakaret edenlere aklım ermiyor bir şekilde herkes birilerine oy veriyor. Her ne olursa olsun hakaret edemezsiniz oy verenlere 20 yıldır bu ülke yönetiliyor. Önce saygı duymayı öğrenin sizin oy verdikleriniz çok mu iyiydi ülkenin geçmişde malum biraz objektif olsa herkes zaten ülke bu halde olmazdı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu ülke vatandaşı susmaya, ses çıkarmamaya, koyun gibi sessiz kalmaya devam etsin... Bugün %30 gelir haftaya bi %20 daha gelir derken bu böyle sürer gider... Ulan mazot 30 tl yi aştı 30 tl yi... Bir Allah'ın kulunun sesi çıkmadı... Sen yarın çarşı pazarı gör... Mazotu bahane eden zam yapıyor, doları bahane eden zam yapıyor.. Zamın bir nedeni olur 100 nedeni değil..
Ses çıkarmaya çıkanı terörist ilan eden bir devlet var şu an. Toplu bir infial olacak birlik de halkta yok. Ayrıca Gezi'de gördük, halk dünyanın en haklı tepkisiyle ses çıkarsa bile elinde poşular, garip gureba kıyafetlerle ''Lelelelelelel'' diye halay çeken abuk subuk ne idüğü belirsiz Pkk kırması örgütler salça oluyor
Bu sefer hükümet bunları işaret edip herkesi Pkklı diye yaftalıyor falan. Boğaziçi'nde bir kere kavga çıkmıştı öğrencilerle bu halaybaşları arasında.
@Ragnar_Lodbrok Güzel bir yorum. İşte bütün mesele aslında bu.. Bireysel olarak insanların kendi aralarında ses çıkarıp, isyan etmesi değil. Toplum olarak hep beraber karşı gelinirse ses getirir. Bu insanları o koltuklara oturtan biziz.. Hesap sorması gereken de biziz.. Hesap vermesi gereken ise onlar. Yok öyle külhanbeyi tavırlarla hesap vermekten kaçmalar..
O poşularla halay çekenleri, onları meclise sokan ve hatta başlarıyla görüşen de yine devletin ta kendisi. pkk ya destek veren yine devletin kendisi.. Bu ülkede terörün bitmesini istemeyen de yine devlet.. Yoksa devlet üstesinden gelemeyecek kadar aciz mi? Hayır. Halk bu oyuna gelmemeli.. Halkın arasında fitne tohumları sokmak isteyen devlete bile "Sen Duuur orada" demeyi bilmezsek, onlar istediğini şimdiki gibi yapar, bizler de film izler gibi bakar dururuz..
@Ragnar_Lodbrok Medya tamam şu an tamamen ellerinde ama bir anda mı ele geçirdiler? Arkasında kitle mitle yok aslında.. İki avuç insan var, bir avucu cahil, diğer avuç insan ise menfaat için.. Bileklerinin hakkıyla kazanıp o koltuğa oturduklarına asla inanmıyorum. En son ki seçimde YSK önüne bile gidemedi kimse, polis ve çevik kuvvetlerle kapattılar.. Ysk başkanı da o an istifasını istemiş ve kabul edilmemişti hatırlarsın.. Ne demokrasisi, ne adaleti.. Ha arkalarında güç var mı? Evet.. O güçler de zaten birim ülkemizde değil.
Yav ben Ukrayna'da on sene yaşadım. Şunların katresini yapmaya çalışan hiç kimse iktidarda oturmayı geçtim siyaseti de geçtim ülke içinde barınamaz ki Ukraynalılar hiç siyasetle, politikayla falan ilgilenmeyen işinde gücünde adamlar
Bizim insanımız birilerinin gelip işi çözmesini bekliyor
YSK meselesinde de mesela Muharrem İNce halkı suçlamıştı gayet. Öyle olunca bütün hava dağildi
Arınma gecesi yapıldığını düşünüyorum artık. Direkt öldürseler halk ayağa kalkar diye halka çok fazla hissettirmeden, fakirleri ve güçsüzleri temizlemeye çalışıyorlar galiba.
Gecen ay öncekine göre çok daha az elektrik harcamama rağmen 40 lira fazla geldi artık temmuzdan sonra da hiç kullanmasam bile bi 50-100 lira fazla gelir inş allahin izni rte nin kavliyle 🤣🤣🤣
böyle millete bu zamlar hak. sadece şu siyasetçi müsfettelerine hiç oy vermemiş insanlara ve bugünün gençlerine üzülüyorum. ev almayı tatil yapmayı geçtim, fatura öderken bile zorlanacaklar
Nasil bir doneme dustuk ya uc basamakli zamlar var ama enflasyon %60 max 70 gercekten inandirici bile degil... rusya dunyanin yaptirimini aldi bu durumda degil rusyadan ses bile cikmiyor
%60 dusunuluyormus... Enerji Bakanımızın azmi i %30 gibi küçük bir rakama düşürmüş.. Büyük başarı kutluyorum... Ağlanacak Durumumuza bile latife yapabiliyoruz..
Bu millet hak ettiği gibi beysizlğinin bedelini ödüyor. Beyni olmayınca onursuzca bunları izlemeye hatta olanlara hak vermeye kadr kendini küçültüyor !
ya elektirik bile mi disardan aliyoruz onu bile mi yapamaz bir hal aldik ya ne hale geldi turkiye ya kendimize ait tek birsey yok kalmadi parq da yok gelir de yok
Benim en çok hoşuma giden reisin got kılına tapan KS kullanıcıların gizli kullanıcı olarak yorum yapması o Kdar itici ve gereksiz olduklarının farkındalar ki gizli yorum yapmayı seciyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Enerji sektöründe çalışıyorum, aylık böyle zamlara hazır olun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güneş paneli kurun böyle boş haberler ile kafanizi yormayin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Artik o kadar alistik ki zamlara sasiramiyoruz bile
Biz buyuk devletler parasina guveniyoruz demeyelim de. Buyuk devletin parasina bile guvenmedigimiz yerde kucuk devletin parasina hic ama hic guvenmiyoruz diyelim😄
@Mr-Brown Yahu büyük devletin parasının değeri niye düşsün? Doların öyle bir değer kaybı yaşaması zaten komple küresel finans sisteminin çökmesi ve 1800'lere inmemiz demek
Enflasyonla tanistilar onlarda. Yillik yuzde 8 deger kaybi demek. Yani bugun 100 dolarin varsa seneye 92 dolarlik esya alabiliyorlar. Dolarda dusuyor ama biz ondan 20 kat hizli dustugumuz icin goreceli olarak yukseliyor saniyoruz😄
@Mr-Brown Yahu global bir pandemi üzerine yaşanan bir savaş ve arzın kontrolsüz parlaması ile piyasanın kontrolünü yitirdiler biraz. Enflasyon geçen sene bekleniyordu zaten bir halt olmaz iki üç sene sonra dengelerler.
Millet bu felaket tellallı, ''Amariga çöküyor yeeenim'' kafasındaki Avrasyacı zihniyetine fazla paye veriyor.