Elektrik santrallerinin kullandığı doğalgaza %10 zam! Elektriğe zam yolda mı sizce?

Elektrik santrallerinin kullandığı doğalgazın fiyatı yüzde 10 arttırılmış. Elektrikteki maliyet artışı tüketiciye yansır mı sizce? 😢

Elektrik santrallerinin kullandığı doğalgaza %10 zam! Elektriğe zam yolda mı sizce?
Cevapla