AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Ben evliyim sana hak veriyorum eşinle konuş ne yap ne et vazgecirt onu. Anasının maaşı var o niye okutmuyo kızını? Siz cokmu zenginsiniz sizinde durumunuz bellidir
Ki anasının vardır kenarda sağda solda sakladığı birikimi altını birşeyi. Acıma kızım acınacak duruma düşersiniz valla. Benim görümcem yeğenini okutmuş. Adam ODTÜ'de okumuş orada matematik öğretmenligi yapıyor ders veriyor öğrencilere ve Gerçek mesleğide havacılık asker. Bu F16lari falan kullanıyor. Ve bır ara cumhurbaşkanın korumalığınıda yapmış. Düşün okumuş adam olmuş bir sürü para kazanıyor. Gorumcemi alipta şöyle bı yemeğe götürmüşlüğü olmamış hiç. Görümceme hiçbir faydası olmamış. Bakmış kendi hayatına evlenmis çocuklari var iki tane. Hayat öyle yani. İnsanlar değer kıymet bilmez
Neden bunları yapmış? İlla ki bir açıklaması vardır bence. Hiç bunları sordunuz mu?
Yok arada telefonla arıyor bayramlarda falan görümcem laf sokuyor bazen ben büyüttüm ben okuttum seni diye. Bilmiyorum açıklaması yok ya ne diyebilirsin ki böyle bi durumda
Elalemin kızı sen oluyorsun bu arada o kız eşinin babasının kızı! Umarım fakesindir yoksa sövdüreceksin kendine
Senin kafana yazık...
Üzüldüm haline , elalem dediğin eşinin kardeşi , bu kadar mı vicdan yoksunusun görgüsüz?
Evin geçimine seninde maaşını koyarak katkı sağlıyorsun?
Ben çalışmıyorum ne alakası var kocam sonuçta onun parası benim param onu mu tartısıcaz
Çok alakayı göremeyecek kadar gözün - gönün kararmış senin. Sen dün onun hayatında olmadığında onun annesi ve kardeşi onun hayatında vardı. Yine yarın sen onun hayatında olup olmayacağın hiç belli değil ve olmayacağında ise onun kardeşi ve annesi hayatında olacak bu kesin. Ama senin yarın onun hayatında olacağının hiç bir garantin yok. Senin eşinim üzerindeki emeğin ile ailesinin emeği kıyaslanamayacak kadar farklıdır. Bence senin ömrün onun hayatında uzun sürmez.
Annesini kız kardeşini bir tarafa koyamayacaksa benle evlenmeyecekti dimi
Bu kriterinizden ona bahsetmiş miydiniz? Yani aileni silersen evlenirim benim kriterim bu gibi.
Seninle evlenerek hata ettiği bariz belli, umarım bu hatasını kendide görür ve biran önce bu hatasından döner. Bence seni de okutmalı.
Valla benim kız kardeşim zor durumda olucak ve ben durumum olduğu halde yardım etmiycem işine bak hiç kimse ailesi için bir kadını değişmez istediği kadar hayat eşim olsun aynısı onun içinde geçerli.
Sen bı kasap bul bazı sinir uçlarını aldır. Bu sikayetlerin hiç biri insanı duygularla söylenmemiş.
El alemin kızı mı 🙄 eşinizin kız kardeşii ! Keyfi bi şey değil sonuçtaa eğitimine destek olacak bu kadar kötü olamazsınız..
Emekli magisi yetermi ve okutsun nevar sanki babasi yok oksuz sayilir kiz cocugudur okuyum birseyler sahip olsun yanlis dusunuyorsun kunah
Yani saçmalamışsın sen kendi akrabalarından biri olsaydı Su Gibi parayı akıtırdın oraya Yazık günah Bence olmayın
Eşim bana bu sözlerle gelirse yapacağım şey aklından şüphe etmek olur. Kiz kardeşini okutacak delikanlı bir adammış o adamın değerini iyi bilin.
Rabbim bir dert verirse dermanini da verir. Duâ edin elbet elden bir şey gelmez ve yapacak da bir şey yoktur esasen abi yüreği dayanmıyordur.
Kendi kardeşin olsaydı kız ne yapardın. Ki elalemin kızı değil senin hayat arkadaşının kardeşi. Para ile mi evleniyorsunuz arkadaş.
elalemin kızı sen oluyorsun eşinin kız kardeşine olan tavrını beğendim sen sinirlenmeye devam et.
Herkes yanlış bir sen doğrusun. Kardeşi tabii ki yardım edecek. Kızın abisine üzüldüm, senin gibi bir eşi var, yazık…
kız hem çalışıp hem okuyabilir kocanda elinden geldiği kadar destek olsa zararı olmaz değil mi?
Bende okuttum gayet normal bir durum. Bence senin düşüncelerin çok kirli. Canından kanından birisine yardımcı oluyor.
Kız kardeşi ilerde parayı dolar kuru üzerinden verecekse okutsun ama vermeyecekse kimse kimseyi okutmak zorunda değil ben üniversiteye dereceyle girdim yurt, yemek, kitap masraflarımı okul karşıladı. Bende özel ders verdim geçindim
Kocasını falan bulun bu kadını boşasın bir an önce...
Elalemin kızı dediğin onun kız kardeşi
Sonradan aileye giren sen elalemin kızı okuyorsun...
Ula karıya bak bir de kız yorumları ergence erkekler saçmalamış diyor.
Kendi yaptığı b*ktan haberi olmayan kişiye bak. En büyük saçmalık senin zihniyetin düşüncen.
Elalemin kızı mi sacmaladin bnce kardeşi o eğer maddi durumu el veriyorsa bunda ne sakıncası var çok iğrenç bir düşünce şekliniz var
Bu insanlar böyle nasıl yaşıyor? cidden anlamıyorum.
Kocanı tebrik eder misin benim adıma yaptığı büyük güzel bi fedakarlık
Komikmi
Komik değil, gayet ciddiyetle yazdım. Bence senin zekan geri biraz ki insanların bu yapılanı doğru bulabileceğini anlamamakta ısrar ediyorsun.
Böyle kadınları eş diye alan erkeğin yüzüne tükürmek lazım. Biri yüzüme tükürsün.. :)
paranin bosa harcanmasini dusunup sinirleniyorsan git kendin calis kendi parani kazan kendin ye
eşin senin gibi cahili nerden bulmuş lan ben nesliniz tükendi saniyodum
Senin gibi sonradan görmeler evlenince böyle oluyor?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
kocan kardeşine destek çıkıyor ne var bunda aileye sonradan sen girdin
Aklına ve parmaklarına sağlık 🌼🌼.
Elin kızı dediğin kocanın kardeşi be utan eğer senin kardeşin olsaydı ne düşünürdün az empati yap
hadi ordan sen çalış kocanın eline bakacağına, bakmıyorsanda kocanın emeğiyle çalıştığı para! kardeşidir abiliği elbet dokunacak. Otur kudur yerinde vicdansız it, çok sinir olurum sizin gibi arsızlara.
Çok doğru diyorsun kalkıp çalıssın niye adam ödesin bi kendine baksın ne desen haklısın annesi ödesin kalkıp işe girdin, gidip devlet okuluna girsin şehir dışında ise yurtta kalsın masraf boşa
Devleti bilmiyorum. Herkese zaten çıkmıyor ama özel yurt dünyanın parası.
Devlet okulunda okusun herkes gibi, kendi çalışıp gitsin
Özelde okutacak diye bir şey dememiş.
Özel de olsa devlet te olsa kendi çalışsın ödesin herkes gibi
Herkesin okuma masrafını ailesi ödüyor. İstisnaları hariç.
Bence sen bi tedavi ol kardeş kardeşe yardım etmeyecek de kim edecek. Zihniyetin batsın
Kardeş elalem mi oluyor. Sen hasta mısın arkadaş
Babası yoksa ve tek erkek kardeş kocansa evet ilgilenmek ve okutmak zorunda
Sen okuyamadin diye kiskaniyorsun senin allen sana destek cikmadi diye kiskancliktan deliriyosun umarim kocan seni bosar senin gibi bi kadin yerin dibine girsin
bu durumda kocan ben olsaydim simdi annesinin evine gitmis olan sen olurdun :)
Tam kapıya konulmalık kadın tipi, istediğini yapar sanki sen kazanıyorsun :D
Kardeşine telefon aldı diye kendini yırtan da sendin değil mi? Elalemin kızı sen oluyorsun yakında kocan seni kapının önüne koyarsa hiç şaşırmam :D
Elin kızı dediğin adamın kız kardeşi. Yaptığı dünyanın en normal şeyi. Sen saçmalamışsın.
Elalemin kızı nedir ya o onun kız kardeşi bir parçası, asıl sen elalemin kızı oluyorsun. Aralarına girme bırak okutsun kardeşini yazık acıdım o aileye gelin değil yılan almışlar eve resmen..
Daha öncede kocam kardesine telefon aldi sinirlendim diyen sensin dimi :D
Kardeşiyse destek olmak istemiş ne var bunda nasıl elalem oluyor?
Dağdan gelmiş bağdakini kovuyor işte.
@bibakıpcıkıcam__
Ailem kötülük etmediği halde karım ailemden beni uzaklaştırıyorsa kesinlikle ailemi seçerim ve bence böyle olması gerekiyor.
Evet bence de. Kıskanç fesat kadın işte. Düşman başına 🤮👎🏻
@bibakıpcıkıcam__
Kızın okuması önemli zaten kız da çalışır bir şekilde
Elalemin kızını karım diye almış adam yazık, koynunda yılan var görmüyor
Okutsun mutlu olman gerekirken neden karşı çıkıyorsun.
senin yanındayım çok doğru düşünüyorsun benim halamın başına geldi aynısı ve evliliği bitti.
Hayır işlemiş olursun ve bir kızın daha okumuş olmasında payın olur yarın evlatları da sana dua eder
Kız kardeşi hani okutur gayet normal. Hangi çağ da kaldın sen.
Evli bir kadınım ve sana hak vermıyorum. Ailen için endişelenmeni anlarım ama üslubun çok yanlış
Bir de etiketlemişsin. Yazık. Küçük hesaplar yapma. Kardeşi sonuçta destek olacak
Eşin abiligini yapsın kardeşini okutsun. Sen de fazla tepki verme. Başta baba yok. Herhalde kayinvalide de yardım eder. Yarın kız mesleğini eline alınca sizlere daha çok saygı duyar.
Bırak okutsun destek olsun be ablacım. Elalem dediğin kişi kocanın kardeşi. Fevri davranıp kötü düşüneceğine kocanla güzelce konuşsan senin için daha iyi olur diye düşünüyorum. Zaten düzene oturduktan sonra kendi başlarının çaresine bakarlar
Bu insan ciddi mi yoksa fake mi çözemedim. Ciddi ise kocasına para verin bunu boşasin
Senin gibi kültür medeniyet yoksunu bir birey olmasını istemiyor demekki?
Ayyy onun her tarafı medeniyet olsa ne yazar. Elin paçozu
Siz de kraliyet ailesindensiniz sanırım. Unutmayın sadece bireyle değil ailesiyle de evleniyorsunuz. Herkes birbirine saygı duymalı. Ki şu devirde adam gibi çalıştıran güvenilir bir yer kalmadı.
Manyadın mı sen okutsun kızı, o kadar geçim sıkıntınız varsa sen de git çalış kazık kadar kadınsın
Oldu elin kızı okuyacak diye ben çalışayım var mı başka emriniz
Git kendine bak madem çalışıp evde göbek şişereceğine m@nyak karı, kardeşi o tabii ki bakıcak senle ayrılsa dımdızlak kalırsın ama
Elin kızı değil eşinizin kardeşi ve görümceniz. Bu yaptığınız yanlış. Insanlarla geçinemiyorsanız neden evleniyorsunuz? Biz burada ebedi ulaşamayacağız bunu unutmayın lütfen.
la bi git. el kızı sensin @q. diğeri ise kardeşi. saçmalayıp ta yuvanı bozma. bırak okutsun. hayır işlemiş olursunuz işte.
Ne var bunda ki okutabilir aynı durum da sen olsan böyle düşünür muydun emin ol kendi kardeşin için elinden geleni yapardın
Elalemin kızı sen oluyorsun? işte öyle vasıfsızsın ki kocanın parasına muhtaçsın
Bu mahluk eşim kiz kardeşine telefon aldi kuduruyorum diyen mahluk. degil miydi? kudur canım kudurr senin gibi iblis fikirliler çekemeyip amca kudurur zaten
Ohhh içim rahatladı okurken anamm konuş hahahahah
Bu olay para yedirmek mi? Pavyona gitmiyor adam, kız kardeşini Okutuyor, az anlayış
El alemin kızı mı? Adamın kardeşi zor zamanından elinden tutacak tabiki
Haksızsın. Kocanın durumu varsa yardım etsin. Kardeşi sonuçta
Hadi git ordan bu kadar da abartmana gerek yok elamin kızıymış
Cidden iyimisin? El-alemin kızı sensin. Kendi kardeşini okutamaz mı? Sen kimsin ki. Birde sinirden kuduruyorum diyor. Anca kudurursun öyle. Kocana tebrikler valla. Yazık senin gibi bir karısı var.
Artık evli bir adam o. Kardeşi bizi ilgilendir mi Ne alaka ya maydanoz Niye evlendi o zaman ailesinden kopamıyosa
Seninle evlendi diye ailesini kenara mı atıcak? Öyle bir şey mi olur? Sen sadece karısısın onu sen doğurup büyütmedin üstünde hiçbir zahmetin yok tamam mı? Eşin gelip sana Ailenle bağını kopar diyo mu?
Onların yanında kalsaydı o zaman. Başınıza gelsin de görün