AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
o zaman gitsin kendi evini tutsun öyle yaşasın bireysel yaşacaksa niye evleniyor zaten bu ülkenin çakma modern kadınlarıyla evlenilmez..
Karisinin maaşına goz diken erkekten bi bk olmaz
Benim görüşe bak sana yeterli cevap. Senin gibi kadından bir bk olmaz
@500-T of kes
Karışımı. hrrdeye gelince karısı maaşa gelince bir bol olmaz. Bak sana birsey soylim bu kafayla gidersen hiçbir evliliğin 2 sene yürümez 🤣
@Fosmodern işine bak hade
Senin baktığın gibimi
@Fosmodern bu benim kendi yorumum seni ilgilendirmez boş yapma burada
Görüş sahibi sen babanın evinden ayrılma. Bedavaya baktır kendini
Buda benim kendi yorumum ozaman sıkıntı nedir anlamadım
evlilik tek kişilik bir şey değil ve bunun birtakım masrafları kesinlikle ortak olmalı onun dışında biriktirebilir yani
Böyle şeylerin ortak olması gerektiğini düşünüyorum
Ben veririm ama ev işi yapmam asla işten gelince yatarım
İki kişinin de çalıştığı bir evde kimse kimseye al maaşım senin demek zorunda değil ancak ortak harcama yapılması da gerekli kişisel giderlerden sonra
Cimri misin kadına mı muhtaçsın ya da sagır topal mısın. Ozurlu maaşın da mı. Yok kadınların parasına mı kaldın vah vah yazk
Evlenince sen ben olayı olması mantıksız biz mantığı olması olayı anlamamışsın konu kadının parasına göz dikme değil bir ev bir araba almak isteyediğinde kadın hiç para vermeyecek öyle düşün. Gelecege ortak yatırım yapılmalı
adam maasi kadina vermeli. evi kadin yonetir erkek ne anlar evden
Evlenilir ama o da birikim yapmalı hem bende kalsın hem har vurup harman savurayim olmaz
O daha ergen hayat birlik beraberlik işidir bence yoluna devam et onu birak
pardon :D? sen çalışıp ona para versen bayıla bayıla yer ama.. bu nasıl zihniyet
Karısının maaşına göz diken kocayla evlenilmez
Kızın maaşın göz dikme değil. Kadın harcaması ı yapar kalanını kocasına gönderir. Ev araba ne alacaksa alınır veya kredi ödenir. Benim demek istediğim bu
Erkek eve bakmak zorunda ama kadın kocasına bakmakla yükümlü değil. Neden gönderiyırmuş? Bir de işin şu yönü var demek ki güvenmiyor. Bu yüzden kendi birikimini yapmak istiyor.
İşte demek istediğim bu. Bu işin aslı şudur kadın çalışıyor onun parasına karışmam alsın kendi kartı ile harcsnın kendi ekstresini kapatsın kalanını kocasına göndersin faturalara birikime vs yapılsın. Ama bu düşünce doğru değil
Ben ne diyorum sen ne diyosun yaa? Git maaş kartını sana verecek biriyle evlen o zaman
güvenmiyorsa neden evleniyor :(
Yazar burada karısının maaşına göz diken biriyle evlenilmez ama kocasınınkine göz dikenle pekâlâ evlenilebilir demek istemiş özetle. Ben de nerde şöyle at gözlüklü bi yorum var diyordum ki ilk sıralardan yer kapmışsın hemen.
@köleilkkan ne alaka? Erkek evini geçindiremiyosa adamım diye dolanmasın ortalıkta.
Adamlığı para kazanmaktan ibaret sayıyorsan senin kadınlığına yazık kendinden utanmalısın
Adam yapınca eve bakmış oluyor ama kadın yapınca erkeğe bakmış oluyor öyle mi? Pozitif cinsiyet ayrımcılığınız batsın.
@Mrtol1453 ben kendi paramı kazanıyorum zaten, kariyerim de iyi. Güvenip paramı veremediğim, beraber birikim yapamadığım biriyle evlenmek istemem. Evleneceksem her şeyimiz ortak olur ama dediğim gibi güven lazım. Ayrıca ben çalışıyor olmasam bile evin geçimi erkekte olur. Öyle kadının çalışıp erkeğin ev işi yapması ancak filmlerde olur. Erkekler kendinize gelin erkekler! Alçalmayın bu kadar...
@köleilkkan o zaman sen çalışma kardeş, karın baksın sana.
Ev işi yapmanın kadın işi olduğunu söylemek biraz fazla gericilik değil mi bak ben şimdi bulaşık yıkayacağım valla dağ gibi olmuş. dd
@Mrtol1453 sen lafı g. tünden anlıyosun, senle münakaşaya girilmez
e çünkü böyle işime geliyor eğleniyorum dediklerinin elle tutulur yanı yok herkes elinden geleni yapar iş bulabildiyse erkek çalışır bulamadıysa kadında evin geçimine katkı sağlar erkekte çocuk bakar ev işinede yardım eder her şey beraberce yapılır zaten kimse erkek sadece ev işi yapsın evde dursun kadın çalışsın demiyor o anda şartlar neyi gerektiriyorsa o yapılır bu işin belli bi kalıbı olmaz kalbini verdiğin yüzüğünü takdığın adama para verememek garip olur zaten hani çok gerekmedikce erkek istemez zaten kadının ekonomik özgürlüğü olması mükemmel bir şey bunu kimse gereksiz yere kısıtlayamaz
@Mrtol1453 ben de bunu demeye çalışıyorum sabahtan beri ama adamın istemesi tuhaf. Kadın gönlüyle vermeli. Vermiyorsa ya adama güvenmiyordur ya da kendi açgözlüdür.
He bak bu dediğine bende katılıyorum gerçekten gerekmedikce asla istememeli bence gerektiğinde istemeye gerek bile kalmamalı kadın neye ihtiyaç olduğunu zaten çok daha iyi biliyor ona göre elinden gelen fedakarlığı yapar ama onun dışında istemeyi bende doğru bulmam
@Mrtol1453 aynen.
@Mrtol1453 Ailede böyle şeyin lafı olmamalı
kesinlikle öyle bak ne güzel anlaştık :p ben sadece belirli kalıpları doğru bulmuyorum onun dışında tamamen katılıyorum sana
Kardeş derken? Okuduğunu anlayamayan, idrak edemeyen, alakasız cevaplar veren sen, senin tabirinle arkandaki kulağından anlayan sen. Bir de kalkmış kimin kime bakacağına karar veriyosun. Başüstüne paşam. Sözde eşitlikçiler sizi!
Abo sakin abi
@Mrtol1453 çünkü aklın yolu bir 😂
@Mrtol1453 boş ver, istediği kadar kudursun. Ben eşitlikçi olduğumu söylemedim ki sözde eşitlikçi diyor. Erkek güç olarak kadından üstün olduğu için evin geçimi -inanıyorsa- islamda erkeğe verilmiştir. Evün ihtiyacı yoksa kadının kazandığı haram. Tabii bu devirde kadın da çalışmıyorsa geçim zor
bence bitirin gitsin tartışma kırıcı olmaya başladı gerçekten kırmaya dökmeye gerek yok yapmayın böyle
Ahaha elinde son kurşunun İslam mı kaldı? Başta kültürlü bişey gibi görünüyodun.
@köleilkkan senin adın bile köleilkkan. Neyin davasını güdüyosun köle 😂
Ahh ahh şu sitede "gibi" izleyen biri ne zaman çıkacak acaba
Kafaya bak ya. Muhatap olmayın şöyle varoşlarla
Aynen
Çok da doğru söylüyor
Ona maaşımı niye veriyorum o versin maaşını
zorunda değil ki niye versin
Vermek zorunda mı? Ben vermem
Evlenilir evi iyi geçindirir derler toplar parayı
Baş tekmeyi
Ortak hesap demeliydi
Öyle kızı ben döverim
Kiz yuzde yuz hakli
İyi valla ev araba almak çok kolay zaten bu devirde
Erkek ev giderlerini karsilamali o kadar kira da dahil bu minimum
Kesinlikle %100 haklı. Adam kıza 12 adaları, Hatay'ı ve bir miktar para + Holosko'yu da vermeli.
Ne yapsaydı başka
İlginç Bi soru skdkd
Doğruyu demiş bi yerine sen güvencen başkası değil
Sıkıntı büyük geleceği göremiyorum
Evlenilir dhfnvf
Evlenme
Evlenilmez
Niye versin
E haklı
Niçin versin ki?
Evlenilir.
Saçma bir fikir
Evlenmez