Erdoğan, "Enflasyon değil, hayat pahalılığı sorunu var." dedi. Sizce haklı mı?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, faiz indirimlerinin devam edeceği mesajını verdi. Kabine Toplantısı'nın ardından konuşan Erdoğan ''Ülkemizde teknik olarak bir enflasyon değil, fiili hayat pahalılığı vardır'' dedi ve ekledi: ''Bizde talep kaynaklı bir fiyat artışı yok. Üretimde de bir sıkıntıyla karşı karşıya değiliz. Bu iktidar faizi artırmayacaktır, tam aksine biz faizi düşürmeye devam edeceğiz."
Erdoğan, Enflasyon değil, hayat pahalılığı sorunu var. dedi. Sizce haklı mı?
Erdoğan, "Enflasyon değil, hayat pahalılığı sorunu var." dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla