Bakan Şimşek: "Türkiye’de ciddi bir enflasyon ve hayat pahalılığı sorunu var" dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, “Türkiye’de ciddi bir enflasyon sorunu var, hayat pahalılığı sorunu var. Bu çok net” dedi.
Bakan Şimşek: Türkiye’de ciddi bir enflasyon ve hayat pahalılığı sorunu var dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bakan Şimşek: "Türkiye’de ciddi bir enflasyon ve hayat pahalılığı sorunu var" dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla