İngilizlerin ekonomi bakanı yeni vergiler getirecek demek ki. Normal de iktidar yanlıları kabul etmezdi ama kabul ettirmek için açıklamışlar. Ekonomi programı yok. Sadece vergi. Bir de Suriye'ye eskisinden daha çok elektrik verilecek muhtemelen. Zam...
Enflasyon düşüyor diye halkı kandıramayanlar bu sefer ciddi bir enflasyon var diyorlar. İşçi, çiftçi, gençler geleceğe yönelik mağaranın sonunda bir ışık göremiyor.
Bunun daha yenimi farkına varmış Bakan Şimşek resmen dalga geçiyorlar ama tabi onlar için hava hoş çok normaldir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Asgari ücrete düşük zamı bu yüzden yaptılar buna eminim ama yöntem hatalı bana göre Robinhood gibi yapmaları lazım bu işi enflasyonu düşük gelirliye yüklenerek değil Zengin zümreyi Tuzu kuru olanları hedef almalılardı.