Evime hırsız girdi bundan 1 hafta önce. 28.000 TL'ye aldığım, kullanmaya kıyamadığım bilgisayarımı ve aynı gün 12.000 TL'ye almış olduğum Iphone model telefonumu çaldılar. Toplamda 40.000 TL değerinde elektronik ürünüm hırsızlar tarafından çalındı. İncelemeye gelen polisler herhangi bir parmak izine rastlamadı. Güvenlik kamerası görüntülerini incelediler, eşgalleri belli değil. Bütün birikimimle almış olduğum bu ürünlerin çalınması beni çok yıprattı. Aylarca asgari ücret karşılığında çalıştığım, birikim yapıp aldım bu ürünlerin çalınmış olması çok kötü etkiledi. 2 gündür üzüntüden uyuyamıyorum. Kendimi nasıl toparlayacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
@livaneli ❤️
Evime hırsız girdi, bütün birikimim gitti! Kendimi nasıl toparlayacağım?
Çok geçmiş olsun.. İnsanın hayatta başına her şey gelebiliyor. Aylarca emek vererek aldığın şeyleri çalıp gitmeleri çok adice.. Umarım en kısa sürede yakalanırlar
Çok kötü olmuş gecmiş olsun cana gelecegine maala gelsin önemi yok bir de su var tabi neyse orasını sen anlamazsın giden gitmiş artık insanın başına hersey gelebilir geliyor da zaten sağlık olsunnn