Ev arkadaşımla ayrıldık. Giderken benim eve aldığım her şeyi götürmüş. Bu hırsızlık değil mi, nasıl geri alırım?

Ben böyle bir insan görmedim. Bana ait olan her şeyi ben işteyken toplayıp götürmüş, resmen hırsızlık bu.

Ev arkadaşımla ayrıldık. Giderken benim eve aldığım her şeyi götürmüş. Bu hırsızlık değil mi, nasıl geri alırım?
Cevapla