Isteksiz yere hırsızlık yapasım geliyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim ?

Ramazan ayındayız yaptığım yanlış biliyorum orucluyum üstelik bir de kuranda mukabeledeyim ve komşunun kızı şu istedi o sırada bi kutu vardı icindede para aldım onu ama icim hiç rahat değil bırakmak istiyirum bisey engelliyi sanki ya nasıl günah olduğunu biliyorum bu mübarek günde ama engelleyemiyorum kendimi daha öncede bir çok kez böyle birşey yapmıştım bana lazım olmayan bişeyleri nile alıp çantama atar sonrada pişmanlığını duyardım neden böyleyim elim ayağım titriyor şu an nabican bilmiyorum?
Isteksiz yere hırsızlık yapasım geliyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim ?
Cevapla