Hırsızlık yapıyorum ve vazgeçemiyorum ne yapabilirim? sadece yardım edecekler cevaplasın lütfen?

? Hırsızlık yapıyorum ve vazgeçemiyorum çünkü ihtiyacım var. Asgari ücretle çalışıyorum ve yetmiyor. Aileme aldığım maaşın yarısından fazlasını veriyorum. Ayda bir kere gezmeye gidebiliyorum. Kendime bir şey alacak olsam hep tereddütte kalıyorum. Ama almayınca üzülüyorum çünkü çalışıyorum ve doğru düzgün kıyafetim yok. Ben de gencim gezmek tozmak istiyorum arkadaşlarımla yeğenlerimle ama hep para sıkıntım oluyor. Ailemden istiyorum arada ama o da yetmiyor. İş yerim uzak. Bir de yol parası derdi var. Ay başından yol parasını ayırıyorum ama sonra bir şey görünce dayanamayıp alıyorum. Bıktım para savaşından. Evet aileme veriyorum isteme hakkım var ama verdiğimi geri almak gibi geliyor. Ne yazık ki hırsızlık yapıyorum hem de çalıştığım yerde. Diğer kızlar da yapıyor biliyorum hatta onlardan öğrendim bu yöntemi. Kasadaki açıkları kapatmak için. Ama benimki haddini aştı artık. Fakat vazgeçemiyorum da. Çünkü şu an cebimde 6 liram var. Başka yok :( yürüyerek gidip gelince çok yoruluyorum. Yine de yürümeye çalışıyorum ama daha maaşa 2 hafta var her gün yürümek olmuyor. 6 lirayla da her gün binilmiyor hem bir şey almak istediğimde de alamıyorum. Acıktığımda mecburen bir şey alıyorum. İnternetten ek işe baktım ama bulamadım bir şey.. Ne yapıyım ben yardım edin bana :(( ben çok huzursuzum. Vicdanım hiç rahat değil.
Hırsızlık yapıyorum ve vazgeçemiyorum ne yapabilirim? sadece yardım edecekler cevaplasın lütfen?
Cevapla