Neden bütün faturalar AB, ABD standardındayken, maaşlar hep Türkiye standartında?

Birileri bizi çok mu seviyor?
Neden böyle oluyor ki?
Güncellemeler
+1 yıl
@livaneli 😊💃🚀
Güncellemeler
+1 yıl
Abi kızlar neden yazmamış. Oldu mu şimdi 😑
Neden bütün faturalar AB, ABD standardındayken, maaşlar hep Türkiye standartında?
Cevapla