Selammm 🧚♀️ Malumunuzz ekonomi almış başını gidiyoo bugün gördüğümüz ürün fiyatlarını yarın aynı fiyatta göremiyoruz. Bendeeeee bu duruma kayıtsız kalmayıpppp bi kaç şeyyyy stokladımm tabiisiiiii 😇💫🎈Gıda 🎈Kozmetik 🎈Kıyafet 🎈Sigara/Alkol 🎈Motorin 🎈Kişisel Bakım vs vs
Yeterince stoklayamıyoruz ki. Sermaye gerekir. Tuvalet kağıdı, çay, şeker sıvı yağ gibi ürünler oluyor daha çok. Sen motorin nereye stok ettin onu anlamadım. Evinizin bodrumda 2 tonluk Tanker mi var yoksa?