Ya şöyle kıytırık bi hatay dürümü nasıl 70 tl olabiliyor çıldıreceğim en sonunda


Enflasyona sevinen tek ben miyim?
AKP'lilerin geçim şartları zorlaştığı için gittikçe sesleri sert çıkmaya başladı.
Bu durum bence çok iyi.
Fiyatlar her yıl ikiye katlayıp gidiyor.
3 yıl önce 10 liraya filan yiyorduk döner ekmeği. İki ekmek arası, patates kızartması ve ayranla beraber 30 liraya doyuyordum.
Bakalım daha neler göreceğiz 🥴🥴
Benim için arababa ve yakıt piyasasından daha kötüsü yok 😒🙄 bizi bu hale getirelerin Allah belasını versin 😠
Cevap
2Cevap
Tüm yiyecekler var
Madem kıytırık niye alıyon içlerinde en ucuzu o olduğu için mi 😂
Yolumun üstünde bu olduğu için ve aç olduğum için :ddd
sweat fiyatları
Var hersey
Sütyenler
Heets sigara 😞
Doğal gaz.. 😄
Çikolata ve cips
her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?