Sanal dolandırıcılık hakkında ne düşünüyorsunuz, yaşadınız mı?

Bir soru açarak yem artıyorlar.
” Yol da kaldım acil 100 lira nasıl bulabilirim”
” İşsizim iş arıyorum ne önerisisiniz”
” Ücretli cam şov ( çekici Lolita tarzı bir foto)”

O kadar ustalar ki bunlar sadece yem atarlar, üst düzey ikna yetenekleri, çok ince tutarsızlıklar, asla para istemezler ama seni para vermeye kendi isteğinle getirir, mükemmel bir duygu sömürüsü, gerçeği gizleme ve inkar.. ve bunu meslek haline getirmişler. Parayı alıp iddia oynayanları var. Detaylı araştırmalarım sonucu öğrendim.
Ailesi bile kovmuş evden. Telefon numarası, adres bilgisi vs herşeyi var.
Ne yazık ki tuzağına düşen dört kişiyi daha keşfettim. 3000,750,350 lira verenler var.
Dekontları, kişi adı aynı.
Başka ad kullananlar da var. Belki başka örgüttür bu da 😁😂

Ne yapayım ailesine mi söyleyim bunları?
Yoksa tuzağa çekip reel mi halledeyim?
Yasal süreç mi işlesin?
Sanal dolandırıcılık hakkında ne düşünüyorsunuz, yaşadınız mı?
Cevapla