+1 yılMaddi açıdan bakıldığı zaman günümüzde geçinmek zor, herşey ateş pahası olmuş.. para yönünden böyle bir düşünceye bürünmeni bir nebze haklı buluyorum evet. Fakat şöyle de düşün; karşındaki insan çok zengin fakat karakteri bozuk.. Ne sana ne ailene, ne de çevresindeki insanlara saygısı var, kendini yetiştirememiş.. Şimdi böyle birinin tek artısı para olsa bile, mutlu olabilir misin? Evlilikte sevgi, saygı ve huzur olmadığı müddetçe gerisi her zaman teferruattır bunu unutma.. Sevginiz ve saygınız tam mı o maaşı mı alıyor ayağınızı yorganınıza göre uzattığınız sürece herşey yoluna girer.. Evinizde huzurlu musunuz tek sorun borcunuz olması mı girersin sen de işe eşine destek olursun yine herşey hallolur.. Yeter ki evliliğinizin bilincine varın.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk-İş'in çalışanların geçim koşullarını ortaya koymak ve temel ihtiyaç maddelerindeki fiyat değişikliğinin aile bütçesine yansımalarını belirlemek amacıyla her ay yaptığı "Açlık ve Yoksulluk Sınırı Araştırması"nın Şubat ayı sonuçları açıklandı.
Araştırmaya göre, dört kişilik ailenin sağlıklı, dengeli ve yeterli beslenebilmesi için yapması gereken gıda harcaması tutarını ifade eden "açlık sınırı" bu ay için 2 bin 719 lira olarak belirlendi.
Gıda ile giyim, konut, ulaşım, eğitim, sağlık ve benzeri ihtiyaçlar için yapılması zorunlu diğer harcamaların toplam tutarına denk gelen "yoksulluk sınırı" ise 8 bin 856 lira oldu. Bekar bir çalışanın "yaşama maliyeti" ise aylık 3 bin 297 lira olarak hesaplandı.
Açlık sınırı ve yoksulluk sınırı her yıl hesaplanır bekar bir çalışan için 3.297 lira yaşam maliyeti belirlenmiş bu rakamı doğru buluyorum bir bekar olarak benimde aylık harcadığım para da bu
Evleneceğin kişinin maaşıyla sen çalışmadan idare edemezsin giyiminden ulaşımdan eğitim ve sağlık harcamalarından kısmak durumunda kalırsın ilerde çocuğun olursa daha zor olur herşey bende çalışırım diyorsan kabul edebilirsin
Burda biz geçiniyoruz ediyoruz diyenlere kulak asma sefalet içinde kimse yaşamak istemek yoksulluk sınırı şu an 8 856 ülkemizde bunlar gerçek veriler10 Yorumla
Ev kiraysa zorlanırsınız. Değilse de biraz dikkatli harcamalar yaparak geçinebilirsiniz 😊
00 Yorumla
Bu soruyu Gorudm ve çok sinir oldum yazmicaktim ama yazicam
Öncelikle hiçbir vasfı olmayıp bir iste calismayip 3500 tl maasi beğenmeyen kızlar neymiş yetmezmiz ulan o parayı kazanmak ne kadar zor bilirmisiniz gerçi siz ne anlarsınız anca yemesini bilirsiniz
Benim babam askeri alıyor 2900 tl biz 4 kisiyiz bak 4 , babam sigara da içiyor borcumuz da var ama bize şükür çok iyi bakıyor karnımiz doyuyor allaha şükür oyle5 böyle o parayı yettiriyor zor geçinmek ama yapıyoruz gelelim size siz 3500 tlnin neyini begenmiyosunuz çok bulmuşsunuz.89 Yorumla- +1 yıl
+1
- +1 yıl
Kralsn abii 👑
- +1 yıl
Yaş 24 yaziyo ama😏
- +1 yıl
anladm kardeş 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen de çalışırsın geçinirsiniz
00 YorumlaGeçinirsin bu milletin sen bu maaşa az baktığına yok geçinemessin dediğine bakma fıstık gibi geçinirsin Allah tamamına erdirsin böyle şeyler düşünme Allah bir kapı açar çocuk yürür gider sen ahlakına namazına bak gerisi halollur, şimdi ki boşanmalar buna dikkat edilmediği için oluyor ahlakına namazına bakılmadığı merhametine bakılmadığı için hepsi fallafoş oluyor evde huzur yok kuran okunmuyor namaz kılınmıyor evde huzur mutluluk bekliyorlar olmaz işte geçimde olmaz.
Allah’a inanan yolda kalmaz.10 Yorumla
+1 yılAylık ben 3500 TL para alıyorum
Ama
Evim var
Arabam var
Malatyada kayısı bahçem var sadece yaz ayları 3 ay köyde kalıyorum kayısıyı satıp İstanbula geliyorum 9 ay İstanbul'dayım
150.000 TL para alıyorum 3 ayda
12 aya bölersek
12.500 TL ay başı geliyor oluyor dışardan kazandığım parayı hesaba katıyorum
Asgari ücret olayına takılmayın benim gibi asgari ücret çalışıp ek kaynağı olanlarda var
Seviyorsan idare etmelisin bence
Ben olsam idare ederdim çünkü
Ama kişiye göre değişir tabi bu şartlar
Bu arada Bende kız istemeye gidicem sorun olurmu sizce? Maaş olayı27 Yorumla- +1 yıl
Yapma kral yanarınız😂😂😂😂
- +1 yıl
kaan insta at tanışalım 😂😂
- +1 yıl
Oha lan herşey para olmuş başka biri kıza insta ver dese sapık vb ilan ederler para var diye kız insta istiyo
- +1 yıl
beni taciz ediyor instagramımı istiyor imdattt dkdkdkdkdk🤣🤣🤣 hiç güleceğim yoktu vallahi
- +1 yıl
Erkek olsaydı hemen hapis kız olunca özgür cidden ülkemiz çok garip bir hale büründü
Rızkı veren de Allah alanda. Çok zengin birisiyle parası için evlenirsen nerden bileceksin 2 sene sonra iflas edecek ya da birisiyle güzellik için evlenirsen bir kaza da o güzelliğinin kaybolmayacagini garanti edebilir misin? Önemli olan evlendiğinde sana nasil davranacak? , allah korkusu var mı? , Çocuğunuz olduğunda ona gerekli bilgiyi verebilecek mi? . Herkes evlenince rahat yaşamak ister ama burasi rahat yaşama dünyasi değil. Eğer düzgün biriyse birşeylerden kısarsın olmadı el işi öğrenir yapıp satarsın. Eşine de destek çıkarsın
00 YorumlaBiraz az gibi ama inan para evlilikte çare değil. Sonuçta zenginin hep zengin kalacağı kesin mi? Belki eşinin bu maaşını beraber çoğaltacak birlikte daha iyi yerlere gelebileceksiniz.. Sen paradan önce insan mı ona bak. En önemlisi bu. Sende çalışıyor musun bu arada?
21 Yorumla
+1 yılEvet, evi varmış arabası varmış böyle zihniyetlere ne yazık ki karşıyım. Asgari ücretle de geçinilir yeter ki adam olsun kendini ezdirmesin kimseye. Ben arabası var diye 10 cümleyi bir araya getiremeyen adama ömrümü harcatmam. Eğer düşünüyorsanız da iyice tanıyın arkadaşlar. Evlenipte katiliyle aynı yatakta uyuyan insanlar var.
50 Yorumla
+1 yılAsgari ücretin üstü sen o kişiyi seversen tabii geçinilir, annemin bir sözü var bana hep der ki seni sevdiğine vericem çünkü sevdiğinin ağzı sana kokmaz kızım, gerçekten de hak veriyorum sevdiğimizin kusurunu bile görmüyoruz :) sen seviyor musun asıl onu sor kendine
51 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurdaki kadına masraf yapmaktan kurtulmaya çalışan erkeklere bakma. Açık ve net düşün,3 bin lira maaş demek kocanla bırak tatile gitmeyi senede bir kere cafeye götürmesinin senin için hayal sayılacağı demek. Ki sosyal medyada görüyoruz demi herkes yazın ayrı tatillerde kışın ayrı tatillerde. Çocuklarının şanssız olması kendi ayakları üzerinde durması gerekmesi belki de hiçbirinin hayatında zengin olamaması demek, neden bu ailede doğdum ki diye düşünmelerine sebep. Hep özel okula giden çocuklara özeneceksiniz öyle bi durumda hem çocuklar hem anne.
10 Yorumla
+1 yılŞunu hiç anlayamıyorum siz bir mal alışverişi mi yapıyorsunuz da evleneceğiniz erkeğin parasını bu kadar önemsiyorsunuz? Erkekten bu kadar çok para beklerken sizin o erkeğe verebilecek bir şeyiniz var mı? Eğer siz her yönden mükemmel bir kadın değilseniz, her yönü olumlu olup da sadece maaşı az olan bu adamı yermek haddiniz değil. Maaşı az ise kalkıp çalışırsınız olur biter...
30 YorumlaMaaşı beğenmiyorsan sen daha iyisini kazan o zaman sürekli erkekten beklemek yerine sende kendine güzel bir iş bulup çalışırsan ikinnizinde maaşı olur birbirinize destek olarak geçirirsiniz tüm geçim yükünü erkeğe yuklememek gerek yinede senin kararın
20 Yorumla
+1 yıl👉Her şey olumluysa ve tek sorun buysa
👉Tarafların ihtiyaç ve istekleri gereğinden fazla değilse
👉Taraflar ileride bunu sorun etmeyecek anlayıştaysa
👉Farz edin ki daha azalacak ve siz bu durumda da onunla kalabileceğinize canı gönülden söz verebiliyorsanız..
Geçinilir ve daha iyi olmayacağını da söyleyemeyiz..
Hakkınızda hayırlısı olsun.☺10 YorumlaEvlenme adı altında borç batağına sokulmazsa, kira da oturmayacaksanız, cancişlik ve selfie adına biyerlere gitmeye zorlanmaz ve hiç de gerekli olmayan şeyler almaya zorlanmazsa, en azından eli bola çıkana kadar 'baba evindeki yaşantının üzerinde bir hayat yaşatsın illa ki" şeklinde bir beklentiye girmezsen, belki İstanbul 'da bir süre, İstanbul dışında daha uzun bir süre geçinmenizde bir engel yok...
10 Yorumla
+1 yılEvi kira değilse her türlü gecinir yeterki müsrif olmayn asgari ücretle kac aileyi nüfusu gecndren var bunu düşün lükse düşkün değilsen müsrif bir insan degilde neyi nerde ne kdr harcayacağını bilen bi kadınsan eger ev ekonomisini kadn düzenler ona göre bir plan yaparsn kafanda secimini yaparsn ama seviyorsan gerçekten bu maaş yeter bnce takma buraya gözün yüksekte olmasn betern beterini düsün her zaman ac açıkta olan insanlari düsün kanaatkar davran her zaman gozün malda mülkte olmasn !
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 889 cevap paylaştı. Seninde çalışman gerekiyor evlenince eşimi çalıştırmam diyenler görsün kadınlar bizi ne olarak gördüğünü çalışmayan kadınla evlenmeyin maddi durumu denginiz değilse o kadınla evlenmeyin maalesef kadınların çoğu paraya bakıyor bizde paraya bakalım beyler yoksa kadınlara cüzdan oluruz
00 Yorumla
+1 yılÇocuk yoksa geçinilir ama çocuk varsa çok zor bu yüzden sizinle çalışıp geleceğe yatırım yapmanız gerekiyor evlilik fedakarlık ister 1000 ton çeyizleri 1000 ton havlusu olan kadınlar mutlu mu sanki beraber çalışıp bir ömür sürdürmek ortak olmak bence en güzeli hem kimse kimseyi hor görmez hem sen evde akşama kadar ne yapıyorsun denmez ortak yaparsınız bütün işlerinizi evlilik bu şekilde güzeldir tabi sadakat önemli şimdiden hayırlı olsun evleneceksiniz 🌸
00 YorumlaBu devirde geçinmek zor ama parasından önce karakteri önemli, sana karşı nasıl bir tutum sergilemesi daha önem arz ediyor. Sana karşı saygısı olmayan, sevgisini esirgeyen, sorumsuz bir insan olsa o zaman para bu tarz şeyleri kapatacak mi? Maaşını az buluyor iseniz sizde elinizi taşın altına sokun evde oturmayın bir işe girebilirsiniz. Başkasının eline bakacağına kendi eline bak...
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı.
+1 yılBize 7 bin TL gelir var yetmiyor bankaya 2.500₺ lara yatırıyoruz bugün kredi cekelim dedk ayda 4.100 TL taksitle kredi veririz dedi banka
Şimdi ceksek 7 bin TL gelir geriye 3 bin kalacak zor yetiyor bize şimdi siz bi araba ev almak icin kredi ceksenix bitti işiniz ona göre düşün sende gir işe zor geçinmek00 Yorumla 1500 le geçinmeye çalışan bi şekilde yetinen insanlar tanıyorum, önce gönlünü sonra gözünü doyur derim. Karnının rızkını Allah zaten bi şekilde veriyor
54 Yorumla- +1 yıl
@barraküda malesef
+1 yılKadın gittiği evin rızkını yemez gittiği eve kendi rızkını götürür evladım. Allah eşine senin rızkını da verecek ve şükür ederek geçineceksiniz. Şükürsüz ve tutumsuz olursan 30 bin de kazansa yine geçinemezsiniz.
43 Yorumla- +1 yıl
alakası yok öyle olsa aç kimse olmazdı bu dünyada para konuşur
- +1 yıl
@SosyoPsikopat rizkinin zaman zaman kısılması da rızka dahildir psikopat kızım. bazen kısılır bazen çok genişler.
- +1 yıl
açlıktan ölmekte rızka dahil herhalde sjdjfjd
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen çalışmayı düşünmüyor musun? Koca parası mı yiyicen, başkasının eline mi bakıcan? Tr nin yarısı asgari ücretle çalışıyor bunun farkında mısın?
3.550 TL ye ek olarak sende asgari ücretle çalışsan elinize 6000 den fazla para geçer iyi yaşarsınız.21 Yorumla
+1 yılİlk sırada paranın yer aldığı evlilikler çok sıkıntılı oluyor yani ilk aşamada bunu düşünüyorsan vazgeç
71 Yorumla
+1 yılBu maaşla geçinilir mi diye sormak yerine bu karakter ile geçinebilir miyim? diye sorsan daha mutlu olacağın bir ilişkinin temelini atmış olursun diye düşünüyorum.
52 Yorumla- +1 yıl
Sizin gibi düşünenlerin kalmış olması ne güzel..👍
Ben sana ufak bi gider kalemleri çıkariym sen karar ver...
il nere bilmiyorum ama büyükşehirde vasat bi yerde otursanız
kira minimum 1000₺
elekt, su, telefonlar, doğal gaz, yazın 400- kışın hadi 1000 olsun
yeme içme, (ayda 1 kg et yiyerek haftada 200₺ harcasanız) : 800₺
kalan 750, bozdur bozdur harca
Not : iki gönül birleşince samanlık falan seyran olmaz; gerçekçi olun,
fakir edebiyatından nefret ederim00 Yorumla
+1 yılYa ben de bir tuhaflık var anlamıyorum. Yani önce bir ben bununla geçinebilir miyim? tanımıyorum etmiyorum... diye soracağına parayı kafaya takmışsın. Senin derdin bence evlilik değil para... Söyle anana sana paralı birini bulsun.
30 Yorumla
+1 yılBak her şey olumlu demişsin. Her şeyin olumlu olması kolay değildir ve her zaman karşına çıkmaz. Sen de mi çalışmayı denesen? Erkekleri para konusunda çok eziklememeliyiz bence. Ülkenin durumunu biliyosun.
30 Yorumla
+1 yılBunu düşüneceğine ben de çalışırken kazandiğimiz parayla evi geçindirebilir miyiz? Diye düşünsene. Çalişmiyorsan gir işe çaliş sen de hem sana da iyi gelir kafandaki şu sorulardan kurtulursun.
33 Yorumla
Soran+1 yılBugüne kadar hiç çalılmadım asgeri ücretle bir işe girsem alılar mı hiç tecrübem yok sıkıntı o
- +1 yıl
Valla canım çalişmak isteyene her yerde var iş. Bahaneler sunmak kolaydır, senin tercihin tabi. Mutluluklar
Soran+1 yılNerde var pardon? Söyle gireyim adam haftanın 6 günü çalışacaksın 800 TL vericem diyor sigorta yok bir şey yok kölelik bu kusura bakma iş değik
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizim eve 15 bin maaş giriyor. Kendi evimiz olmamıza rağmen ve 1 ev kirası da geliyor. Bize anca yetiyor. Gelen maaşa göre standartlarınızı ayarlarsanız yeter. Asgari ücret ile 1 ayı çevirmek zorunda olan insanlarda var. Karakter olarak vs uyumlu iseniz neden olmasın?
10 Yorumla
+1 yılSiz çalışmayacakmısımız? 3550 demiş. 3500 dememiş. Kuruşunu da öğrenseydiniz? Geçinmek isteywn geçinir. Ama nasıl geçinir. Ev kira ise daha zor. Sen nasıl bir hayat istiyorsun ki
40 YorumlaBirbirinize destek olun. İsteyen her insan her şekilde geçiniyor kusura bakma.
40 YorumlaHer şey olumluysa bir şey hissettiysen çocuğa karşı sen de çalışırsın geçinirsiniz seni maaşın yoksa bu parayı küçümsemen çok saçma Sen de gir bir işe sen de o kadar maaş al 7000 tl ile gayet güzel geçinirsiniz
10 Yorumla
+1 yılGeçinilmez ama maaşından dolayı değil, sizin düşüncenizden. Size ters olan yorumlara dislike atmışsınız bu da o parayı beğenmediğinizi açıkça belli ediyor. Parası olan biriyle evlenin, o adamın hayatını mahvetmeyin.
10 YorumlaEğer evi varsa ve tabi sen de çalışacaksan geçinilebilir. Bunlar haricinde sen çalışmayacaksan ve ev kira olacaksa zor gibi duruyor. Eğer birisinin kızını hayatına alıp evleniyorsan kızın baba evindeki şartlardan aşağı kalır yanı olmamalı ve hatta mümkünse biraz daha iyi olmalı
20 YorumlaValla bana yetmez bana da geldi 4.000 ₺ alıyormus ev arabası vardı ama olmadı geleceği düşünmem lazım ben birde rahata alıştım prenses gibi büyütüldüm ne istersem alındı hala da oyle maalesef aşk karın doyurmuyor bir süre sonra geçim sıkıntısından ortada aşk meşk kalmıyor benim görüşüm
20 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 437 cevap paylaştı. Tek sıkıntı buysa sende çalışırsın :)) tabi o da ev işlerine yardımcı olacaksa..
20 YorumlaGeçinilmez. Yani belki kıt kanaat olabilir. Kendi evi varsa kafan rahat olsun idare edersiniz ama kirada olacaksanız biraz zor olur. Türkiye şartlarında 3.550 ten yukarı maaş alanı da biraz zor bulursun açıkça söyleyeyim
00 Yorumla
+1 yılAbi sen maaşa takılıp hele hele burada bunun çözümünü arıyorsan geçmiş olsun o ilişkiden hayır bekleme herşey para değil ama belli paranın önemi daha çok
02 Yorumla
Soran+1 yılSadece basit bir soru neden bu kadar abartıldı
- +1 yıl
Seviyorsan bazı şeyleri yoluna koymak için zamann vermelisin eşine durumları sende biliyorsun herşey zam ama maaş aynı o yuzden biraz empati yapabilirsen mutluluk kaçınılmaz
Adamla anlastin. Tüm sıkıntılar bitti. maddiyet kaldı heeee... Sen bu akılla on binlirada olsa gecinemezsin
312 Yorumla- +1 yıl
aç kalınca aşk kalmaz merak etme
- +1 yıl
@SosyoPsikopat o zaman gidin çalışın erkek bankamatik değil!
- +1 yıl
tek kişiyle ev yetişmez maydanoz gibi dalma araya kadın çalışmıycak yazmıyor orda okuduğunu anla önce
- +1 yıl
@SosyoPsikopat kadın adamın parasına bakmasın o zaman kadın erkekten daha fazla para alınca erkek istemeyinced geri kafalı ezik diyorsunuz madem öyle gitsin çalışın o erkekten fazla alsın 5 bin tl alsın maaş erkeğin eline bakmasın evi geçindirsinler
- +1 yıl
sen bu kafayla şirketi bile batırırsın ayrıca öyle diyende yok ikisininde maaşı iyi olmak zorunda aşkla yürümüyor işler
- +1 yıl
burda sevgililikten bahsetmiyoruz evlilikten bahsediyoruz ve yabancı bir ülkede olmadığını da hatırlatıyım
- +1 yıl
@SosyoPsikopat ikisinin de maaşı iyi olmak zorunda diyorsun ama soru da erkeğin maaşından bahsediyor. Kadın geçindirsin o zaman evi nerde kadın-erkek eşitliği?
- +1 yıl
evide sen temizle o zaman
- +1 yıl
ayrıca düşük maaşı olan erkek o yüzden erkekten bahsediyor
- +1 yıl
@SosyoPsikopat kabul ediyorum, ben 1 saat temizlik yapıp bütün gün yatacam o da bütün gün eşşek gibi çalışıp bana para yedirecek
- +1 yıl
cidden temziliğin 1 saat sürdüğün mü zannediyorsun djdjfkfk annem bütün gün çalışıyor hiç oturmuyor teyzemde aynı şekilde yan gelip yattığın ne kadar da belli
Tabi ki erkekler çalışacak sende evde yatacaksın öylemi? allah akıl fikir versin Erkekler üzerindeki bu baskılar umarım yakın zamanda hafifleyip kalkar
10 Yorumla
+1 yılevet neden olamasın ama hayallerini karşılamıyorsa evlenme ne kendi hayatını nede adamın hayatını mahvetme ve hayalperest olma benim halamda bu şekirde düşünüyordu ve şimdi aylık 1200 TL te 14 saat bir fırında temizlikçilik yapıyorum ve tek başına yaşıyor annesi ve babası rahmetli oldu o yüzden bence hayalperest olma iyi düşün hem bu günü hemde yarını çünkü insan neden canlı yaşlanıyor ve günden güne özelliklerini yitiriyor
10 YorumlaBu parayla ülkenin yüzde 50 si geçimini sağlıyor birde hangi şehirde olduğunuz çok önemli eğer İstanbulsa gecinemezsiniz ama bir Kayseri'de rahatlıkla geçirebilirsiniz...
10 YorumlaSen çalışmayı düşünmüyorsun galiba hayalin yan gelip yatmak ise başka birilerine bak sen Ha yok ben de çalışırım diyorsan ayda 7 bin lira para girecek eve gayet güzel geçinilir
10 YorumlaHerkes ilk önce parayı düşünür olmuş. Ben bu adamla anlaşır mıyım uyum sağlar mıyız yok. PARA var. Parası yeter mi var bu beni sever mi aldatır mı yok maaş ne kadar alıyor var. Ne acı
10 Yorumla
+1 yılsen geçinemezsen geçinecek birisini bulur elbet. sende evde paralı koca beklemeye devam.
40 YorumlaYetmez erkeğin eline bakacağına çalış madem. görücü mü kaldı ya. Kendine erkeğin maaşına göre mi değer biçiyorsun
20 YorumlaBu devirde bu parayla imkansız geçinmek ev kirası yoksa birazda aile desteği ile kırk kanaat geçinilir
20 Yorumla
+1 yıleger cocuk yapmak gibi bir düsünceniz yoksa rahat gecinirsiniz cocuk devreye girince masraflar baya artiyor ne kadar gelirin olursa o kadar da giderin oluyor örnegin ben ailemle birlikte yurt disinda yasiyorum babam aylik 25.000 dolar aliyor ama cogu borclara taksitlere gidiyor bize sadece yarisi falan kaliyor
00 YorumlaTabi ki geçinilmez yazık etme kendine o maaşla ne araba alınır ne ev ilerde çocukların olacak bunları da hesap et şu an kira 1.500 elektrik su var evin masrafı var kaldı size 1 milyar falan onla da 1 ay geçinirsiniz bu devirde en az 7 milyar maaş gerekiyor malasef hayat çok pahalı
010 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Kadınlar erkeklere prens gibi davranırsa erkekler de kadınlara prenses gibi davransın o zaman. Erkeği insan yerine koymayıp, erkekten her şeyi bekleyen kadınlar prensesliğin anca hayalini kursun.
- +1 yıl
Onlar da birer etken tabi, orası doğru. Bizim konu her şeyi erkeğe yükleyip yüksek maaş almayanları insan yerine koymayanlar.
+1 yılSiz ne işimi görüyordunuz hanfendi?
Bu maaşla 2 kişi doymaz zaten ama sorun doymaması değil. Sorun bir kişiye ev geçindirme yükünün verilmesidir.00 YorumlaDüğün borçsuz olursa, ev kira bile olsa geçinilir.. Ayrıca onun maaşı daha yüksek olabilir.. Borç olsa bile 3 sene zorlanırsınız.. Sonra yavaş yavaş toparlanır.. Evlilikte keramet vardır.
00 Yorumla
+1 yılNeden sadece geçim derdi erkeğe yükleniyor yetmedi yerde sende çalış
30 Yorumla
+1 yılParayla mı evlencen kızım. Sende çalışırsın seviyorsan tabi parayı düşünme
30 Yorumla
+1 yılZor olur ama gecinilir millet asgari ücretle geçiniyor farkindaysan. Ama mesleğin varsa çalış kendi paranı savur istediğin kadar
10 Yorumla
+1 yılhangi şehirdesin. şehre göre değişir. adana mersin gibi bölgelerde yeterli.
ama İstanbul gibi yerde yetmez10 YorumlaHer kadına tavsiyem:Karsiniza çıkan her erkeğin geleceğin Acun ilicali'si olduğunu düşünerek tekrar plan yapın😂😂😂
14 Yorumla- +1 yıl
%100 katılıyorum
- +1 yıl
Aynen😀😀
+1 yılGit ÇALIŞ SENDE EVE KATKI SAĞLA. O zaman geçinirsiniz işte.
12 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce hiç çalılmadım iş tecrübem yok
- +1 yıl
Bir işe başlayana kadar hepimiz tecrübesisiz zaten. şu an ülke şartları gereği iş bulmak çok zor ama en azından araştırabilirsin. Sana uygun, yapabileceğin bir iş belki denk gelir
Para ile Saadet olmaz yetmediği yerde sende destek çıkmalısin sende destek çıkarsan bu iş tamam diğer türlü biraz zor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılonu kazanamayan da var fena değil bence. ben o kadar almıyorum sahsen. sen e çalıs karsılıklı bu hayat
40 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun... eğer inançlı Allahtan korkan biriyse degerlendir derim şahsen
21 Yorumla- +1 yıl
Evlilikte keramet vardır... Allah bereket verirse yeter de artar bile
Para & Ekonomi konusunda 483 cevap paylaştı. Sende çalışırsın ne kadar geliriniz varsa o kadarlık hayat yaşarsınız. Her şeyi erkeğe bağlamayın.
20 YorumlaSen çalışmayacak mısın ki adam sana ömrünü verecek sen dışarda çalışmadan evde hapishane hayatı yaşayıp ona mı sadece hizmet edeceksin?
10 Yorumla- Devamını Gör (231)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer