Sorumuz Çok Süper Soru seçildi.
Teşekkürler KS !
Kadınların, ekonomi konusunda da bilgilerine güveniyoruz.
Lütfen KS kullanıcısı değerli kadın üyelerimiz, yorum yapmaktan geri durmayınız.

Dünyada yatırım iştahı daha az olduğu, risklerin arttığı zaman İsviçre Frangı (CHF), Japon Yeni (YEN), yatırım iştahının arttığı, risklerin azaldığı dönemlerde Euro (€), İngiliz Sterlini (£) yatırım yapılacak iyi bir paradır. Ons Altın arttığında Avustralya Doları (AUD), Kanada Doları (CAD), petrolün varil fiyatı arttığında Norveç Kronu (NOK) artar. Bu bir stratejidir. Paralardan çıkarsak emtiaların artacağı zaman altın, gümüş almak daha iyidir. Risklerin az olduğu, risk iştahının arttığı dönemlerde, ABD 10 Yıllık Tahvil Faizlerinin düştüğü, faizlerin düştüğü dönemlerde savaş vesaire de yoksa en riski yatırım araçları en çok kazandıran yatırım aracı olur. Yani o zamanlarda eğer ralli tepesine ulaşmadıysa kripto paraya da yatırım yapılabilir.
Son olarak yatırım tavsiyesi değildir.
Döviz bir yatırım aracı değildir. Dövizle sadece paranı enflasyona karşı korursun. Çünkü döviz artınca herşeyin fiyatı arttığı için paran aslında aynı kalıyor. Dövizle sadece al sat yaparsan para kazanabilirsin. Türk halkı daha çok ABD dolarına ilgi gösteriyor ama Euro ve sterlinin getirisi daha yüksek.
Euro ama çok da fark yok hepsi hemen hemen aynı artış azalış olarak
Rica ederim
hepsine azar azar yatırım yapmak daha doğru
Ben ogrenciyim olabildigince hepsine yatirmak mantikli olurdu ama suanlik sadece euroya yetti neyse param olsa şöyle olurdu dolar, euro, sterlin, bakmam lazim avustralya-kanada dolarina falan gene japon yenine de bakmak lazim ama kesinlikle onceligim 3u olurdu bunun disinda altin almaya da gayret gosterirdim zira hic inmez o sadece stabil kalir
Cevap
7Cevap
Ben duruyu seçtim beni mahcup etmedi
Dolar, Euro ve Kripto Para.
düşükten alıp yüksekten satacağınız her döviz yatırımı iyidir bence
Yazın para biriktirilmez gez toz ye kışın da altın al
Burası yatırım tavsiyesi alınacak bir yer değil :)
Zaten ilk kural kimseden tavsiye almamaktır.
YTD İbaresi ile tavsiye verenler çoktur piyasada :)
Bunu bilen birisi olarak, herkese danışıp kendi bildiğimizi yapmak daha mantıklı geliyor bana.
Ayrıca bu soru benimle ilgili değil, KS nabzını ölçmek amaçlıdır.
Değerli üyelerimiz yatırım ile ilgili ne düşünüyor bunu ankete dökmek istedim.
Görüşünüz için ayrıca teşekkür ediyorum.
Abi ne bu resmi üslup bulumberg mi burası :D
Abicim sen yine de çok kastırma bence. d
Dolar Çünkü sürekli artıyor :DD
Kripto para
hiç biri.. altın al kenara koy..
döviz dalgalı kur çizer.. ve getirisi bellidir yıllar içinde.. ama altın sürekli ve sürekli hep yukarı grafik çizer.. örnek vereyim.. sene 2009 dolar 1,35 tl... şu an 8,5 lira... sene 2009 küçük altın 30 lira.. şu an 750 lira... dahasına gerek var mı.. bu grafik hep bu doğrultudadır.. altın bu dünya üzerindeki en kıymetli ve değeri sürekli katlanarak artan tek şeydir.. uluslararası bankaların güçleri bile altın rezervleri ile ölçülür bu sebepten dolayı. döviz rezervleri ise likidite kaynaklıdır daha çok.. altın abi...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?