Vadeli hesap yatırım için mantıklı mı? yoksa döviz mi?

Ben ufak tefek yatırım yapmak istiyorum kenara para atayım kısacası. Vadeli hesap açıp her vade sonu üstüne eklemeyi düşündüm
Döviz alsam mı seneye daha da yükselir diyorum ama cesaret edemiyorum. Bana ne önerirsiniz?
Hedefim on on beş yıla hayat kalitemi artıracak seviyede bir birikime sahip olmak.
Vadeli hesap yatırım için mantıklı mı? yoksa döviz mi?
Cevapla