Cevabınız altın ise hangisini tercih ediyorsunuz?

Gr. Altın?
Çeyrek altın?
Yarım altın?
Cumhuriyet Ata altını?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevabınız altın ise hangisini tercih ediyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Gram altın ve dövizden oluşan bir sepet yaparım param çoksa farklı yatırım araçlarını da bu sepete dahil ederim...
Gr. Altın
Her telden çalıyorum. Altın, gümüş, dolar, coin, borsa…
Hiçbir zaman döviz alımı yapmadım. Ya çeyrek ya da gram alıyorum.
şu an bir birikimim yok ama olsaydı Cumhuriyet altını olurdu
Sorya bak seceneklere bak, hani döviz nerde arkadas
Döviz yapıyorum
Ne kadar biriktirdin dolar bazlı mı yoksa Euro olarak mı yapıyorsun
510 sterlin
1500 euro
650 dolar biriktirdim
Biriktirecek olsam altın veya arsa alırdım
Kanunen yatırım tavsiyesi verilemez
İşim gereği de döviz tercihim oluyor.
İkiside kullanışlı
ikisinide kullanmıyorum kira alıyorum daha iyi.
Seçenekler hep altın ama 😅😅😅
Borsadan aldım bir şeyler
Euro olarak borsada tutuyorum
Dolar ve altın ikisi de güzel
Dolar Euro sterlin falan
Gayrimenkul yatırımı tercihimdir
Çeyrek
Gram altın
Altın
Altın
Borsa yapacağım sonrası da e ticarete gireceğim
ikisi de yatırım aracı değil
Altin
Gram
altı altin
Tabiki de altın