Sizce Türkiye, yaşamak için pahalı mı yoksa ucuz bir ülke mi?

Bence yüksek işsizlik , düşük asgari ücret ve yüksek enflasyon oranlarıyla pahalı bir ülke diyebilirim. Özellikle turistik yerler ve bazı büyükşehirler.
Pahalı.
Ucuz.
Normal.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Türkiye, yaşamak için pahalı mı yoksa ucuz bir ülke mi?
Cevapla