Bence yüksek işsizlik , düşük asgari ücret ve yüksek enflasyon oranlarıyla pahalı bir ülke diyebilirim. Özellikle turistik yerler ve bazı büyükşehirler.
Pahalı.
Ucuz.
Normal.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arabamı park edecek yer bulamıyorum araba fiyatları çok uygun 50.000 e araba alırsın çok rahat. Laptoplar 2-3 bin lira telefon vestelin var 1.500 TL teknoloji çok ucuz.
Tavuk döner ayran 10 lira yani yeme içme de ucuz.
Cennet bir ülke diyebiliriz.
Akşam yemeği için tavuk sote ve mısırlı salata hazırlıyordum yanına da küçük iki tane hazır meze aldım ve sebzeler tavuk ve mezeler 50 liradan fazla tuttu, baharatlar ve içecek için para vermedim evde olduğu için onları da hesaba katsak 3 kişilik bir ailenin evde hazırladığı akşam yemeği 70 lira falan tutacaktı, söyleyeceklerim bu kadar :D
Vergileri düşünmezsek çok ucuz fakat insanların durumu yok. İnsanlar iyi kazanıyor olsaydı ucuz olduğu kabul edilirdi.
Kısacası fakir olmak pahalı
Cevap
7Cevap
Geçenlerde yaşadığım olayı örnek vermek istiyorum.
Laptop için koruyucu kılıf almak istedim.
(Aynı ürün)
TR fiyatı-> 320TL
ABD fiyatı -> 8$
Allah razı olsun Tayyip Erdoğan sayesinde cağ atladı çöplük içindeyken yaşanacak yer haline geldi burda ekonomi kötü diyenlere vs bakma onların kesin evi arabası falan vardır
Vallah yurtdışından gelip dolar euro bozduranlar için turkiyeden ucuz ülke yok 😂Ama gel sen bide icin de yaşayan halkına sor
ucuz dıyen ya euro dolar maaşı alıyor ya da akepenın torpillisidir 4 yerden maaş alan pudra şekercisi gibi
Bilmiyorum. Henüz kendi paramı kazanmıyorum
Kendi insanı için pahalı. Yabancılar için ucuz
Vatandaşına pahalı
Pahalı
Pahalı.
normal dedim
Çok pahalı
Soru mu bu cidden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?