AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Henüz sevgiliyken para istenmesini doğru bulmuyorum.
Güvensiz biriyse uzak dur sana gelene kadar başkasından isterdi herlade
Ayrıca sevgilenden borç, kayınpederden araba istemek hoş şeyler değildir
Ömür boyu böyle yedi kadınlar biziya üstelik borç diye ister ödeme yok.
e sen niye veriyon ki biri para isterse uzak dur ondan, sanki para verebilcek kimsesi yokmuş gibi
Yediler ömrümüzü böyle hadi kırılmasın üzülmesin ama hep üzer kadın ne yaparsan yap hiç birsey yapmamış olursun. İyi yi iyi olanı sevmez kadın
kadınlar genel olarak para düşkünü paradan bahsettiği an anla ki tek düşündüğü şey o
Tamam onu verıyoz bol o parayı verene degil vermeyip ondan alana veriyor lar
senin üzerinden borç ödüyo yani bi bakıma
Aynen para benden benim para ile başka birinle zevk yasıyor kadın böyle dir. Tam tersi de oldu. Başkasını çarpıp bnmle aşk yasadı lar
platonik sevdigimde benden istemisti daha once istedigi 100 tl den sonra birde bunu istemesi kullanmaya calistiginin en buyuk gostergesi diyip irtibati kestim
100 TL ya ne kadar cimrisiniz
Hayir canim kardesim 100 tl degil mesele 100 tl istedi yolladim onda once otobus bileti aldim hic sikinti yok bana borc aliyorum demesine ragmen unuttum ben o parayi aradan 1-2 ay gecti bana alttan derdim var bursum kesilecek ailem bilmiyo beni okuldan alir 1200 lira gerek aileme 2-3 aylik bursumu aldim olarak gostericem dedi 1200 lira oara istedi
Ordamisiniz gordunuzmu yazdiklarimi
Aaa anladım özür dilerim 100 TL sanmıştım sadece ben kusura bakma
Yok kardes Sorun degil istek attim ordan anlatirim istersen
1300 nedir ya maaş mı veriyorsun çok istemiş. Soğumaman anormal olurdu.
Ben vermezdim sevgilimden de borçta olsa para istemezdim
Sormadan ben alırdım ilişki iki taraflı bı sen alırsın bi o alır tabiki ilişki ilişkiden degisir
Ne o senden ne de senin ondan istemen çok abes. Sevgiliden borç istenmez
İsteyebilir ama sana tersse ve sen soğuduysan bitir o zaman.
Aranızda ki ilişkiye bağlı olarak değişir. Sevgi ve güven varsa ver tabiki. Normal bir şeyse verme. Sevdiğim kadın benden istese herhangi bir şey satın almak için verirdim sevgimden dolayı. Miktarı da önemli değil.
Ya bana çok itici geldi en son doğum günümde sadece çiçek aldı ve gittiğimiz yerin parasını da ben ödedim ama ben ona hep güzel hediyeler alıyorum
Maddi durumum buna müsait değil de geç tavrına bak ;)
Çok acil bir şeyse maddi manevi yardım edilebilir. Ama Müge Anlı işliyor bu hafta bir adam sevgilisinden 300 400 lira isteye isteye 625 bin tl dolandırmış. 🤷🏼♀️
Para istedi diye soğumuşun aynı durumda sen olsan o vermese yine soğuyacaksın çünkü erkekler servetini döker ağzını açmaz kadınlar üç kuruşun lafını yapar
Haklısın ben olsam kessen bit kızdan bunu isteyemem :)
cok onemli ve acil bisey olmadigi surece ben vermezdim
bir erkeğin bir kadından para istemesini anlamıyorum..
birde keyfi diyorsunuz..
Soğumaya bahane arıyorsun başka bir şey değil zevk için insanları hayatınıza alıyorsunuz hoş böyle olmasa burda bundan bahsetmezdin
Aranızda ki bağ durum ilişki süre güven ne kadar bilmiyorum solumdan da eğer kısa süredir olan bir ilişki ise olabilir diğer türlü normal değil bence.
Yorumlar saçma. İsteyebilir yani bunda ayıp birşey yok. Kadınlar isterken sorun olmuyor erkek isteyince sorun oluyor. Eşitiz eşitiz demeyin o zaman duyar kasmayın.
ne var yani sana güvenip istemiş ne abartıyorsunuz be saçma sapan şeylere takılıyorsunuz siz nasııl hayatta kalıyorsnuz be böyle saçma sapan şeylere takılarak
Aranızdaki samimiyete, yakınlığa ve güvene bağlı uzun zamandır tanıyorsan ve güven verdiyse soğuyacak bişey yok yeri gelir send ondan isteyebilirsin. Soğuduğuna göre aranızda pekte güven yok demektir. Ne kadardır gorusuyorsunuz.
Bu gün 1300tl isteyen yarın daha fazlasını ister. Hiç hoş bir durum değil.
Eğer çalışan biriysen ihtiyacı olduğu için istemiştir ama çalışmıyorsan saçma bence senden para istemesi
Ya bende verdim hâlâ verecek soğumadim ondan gerçekten ihtiyacı olmasa istemez onun vardı param verdi verdim taktirlik durum
Bu aralar sevgililer tarafından dolandırılma olayları çok fazla olmaya başladı, bir erkek sizden para istiyorsa onu sepetleyin acilen.
Kullanmak bu resmen hadi çok çok acil bir şey olur onda bile utanır yani insan sakın para falan da verme
Bendende istedi vermedim diye o benden sogudu banane vermek zorunda değilim ben istemem oda benden istemesin
Oha kız erkeğe paramı verir. Erkeğin vermesi lazım kıza parayı
Ayn knk
Eğer durumun iyiyse ve o gerçekten zor durumda olduğu için istiyorsa soğuyacak bir şey yok. Ama gereksiz bir şey için senden otlanmak için istediyse sal
Kız arkadasinda para istemek utanci bence delikanlıya yakışmaz
zorda kalsa bile istemez insan cekinir keyfi bi durum icin istiyosa seni kullaniyo acilen uzaklas ordan
Niye 1300₺ paramı borç istemişse ver erkeklerden para yemesini biliyorsunuzda bir borç para mı vermiyorsunuz
Beğenmeyen kim 😂😂
hahaha beğenmeyen hep kız tabi işinize gelmiyor demi anca erkekleri yiyin :D
Keyfi durum içimin istiyorsa verme seni keriz sanıyor bir erkeğin bir kızdan bu miktarda para istemesi çok garip yerinde olsam vermezdim.
Bi erkeğin kadından para istemesi çok saçma özellikle keyfi bi durum için. Miktar da az değil yani. İlişkini bi gözden geçir.
Yani borç istedi diye soğuman çok garip ne var bunda ayrıca borcu mu olur böyle bir şeyin sevdiğin adam senden bir şey istemiş garipsiniz valla
Helal
Borc istemesi normal ama keyfi bi durum için istemesi normal değil. Hastalık olur vesaire ciddi bi durum olur tamam isteyebilir ama bu durumda normal değil
Onun yerinde olsam bir saniye bile seninle beraber olmazdım. Hemen terketsin seni
Sakın veriyim deme ben verdim ardı arkası kesilmedi 40 bin tl yedi şerefsiz
Oha masallah
madem vermiyordu niye vermeye devam ettin ki
@umutsuzçiçekkk sevgilim olur musun
fazla değil de keyfi bir durum için para istemek yüzsüzce
Sevgilinin karakterini Sen bilmen lazim karakterini en iyi Sen bilirsin belki ihtiyaci vardi sadece isteyecek kisi sendin
Eğer ki ilişki yeniyse verme ama aranızda güven varsa ve gerçekten ihtiyacı varsa ver güven yoksada sevgilin eski konuştuğun birisi olsun
Bir kere verirsen alışır devamlı ister senden kiz olsun erkek olsun fark etmez sevgililerin birbirnden para istemesini doğru bulmuyorum
Durumun iyise ver belki seni deniyor olabilir mi acaba
Iliskinin suresine ve guven seviyesine gore degisir, daha yeniyse arkana bakmadan kac
O parayla kim bilir neler yapacak sakın bir erkeğe çok para vermeyin
İsteyebilir geri ödeyecekse neden istemesin ama sende dikkatli ol paranı getirenlerden olma onu denemek için 1300 değilde 500 ver
Sıkışmış olabilir sevgililik zor gundede yaninda olabilmek degil mi
Para alışverişi ilişkiyi zedeliyor. Kimse kimseden fazla miktarda para istememeli bence.
10₺ bile istense ilişkiyi zehirliyor bu durum ve bir süre sonra ilişki bitiyor
Aynen öyle. Bir de alışıyor sürekli para istiyor bu defa sonu gelmiyor. Ayrılınca daha kötü oluyor. Çünkü asla o paraları geri vermiyor. O yüzden asla para konularına girmemek lazım.
Keyfi olarak istemesi biraz saçma olmuş açıkçası ama geri ödeyeceğini biliyorsan verebilirsiz
Sana uygun gelmiyorsa vermezsin ama maddi durumun uygunsa verilebilir bence
ben olsam verirdim. evlenince de kocama harçlık vermeyi düşünüyorum.
Bence verme keyfi bişey içinse almak zorunda da değil
Normal bence ya erkek kız diye ayırt etmiyorum ama bence seni zor duruma sokması soğutucu
Nefret edilesi ve soğulasi bi hareket midem bulanıyor böyle erkeklerden...
Sende isteyebilirdin oda sendenmi soğuması gerekiyor şimdi
Erkek adam kadından borc istemez karısi değilse tabi
Niye istemez erkekler zor duruma düşemezmi güvenmiyosa sevgilide olmasın zaten.
Ailesinden istesin sevgilisinden degil
Sen ailenden destek görüyomusun ki bunu söylüyosun ailen demiyor mu git evin bura değil diye demekki bazen ailene bile güvenmeyecekmişsin. Erkekte borç ister kızda seviyosa verir tabi erkek de mantıklı para istemesi şazım boşa isterse o ayrı
Ben ailemden de istemem sevgilimden de istemem
İstemen kötü biri oldugunu göstermez iste yardımlaşmak herzaman iyidir 😉
normal degil kendine gel türk erkeklerk türk kadinlarini kullaniyor seni ortada birakir dikkat ed
Ya eğer keyfi istemediyse sorun yok ama sırf zevk için mi zevk içinse sorun
Gerçekten seven adam istemez bence kendine yakıştıramaz
Bunun gerçek sevgi ile ne ilgisi var Allah aşkına ya. Ben olsam istemem ama yani atıyorum sevgilim yani ciddiyiz bir sre geçmiş üstünden ha bak diyorum ben isteyemem ben normalde de borç isteyemem. O teklif ederse ki sevgi bağı yad aişte güven falan varsa teklif ederse belki kabul edeirm. Beklentim tek derdime ortak olsun o kadar. Bana birşey vermesi şart dğeil. Yalnız seven adam istemez seven adam heaap çdetmez Sevan adam bilmeme ne. Bunlar aşırı saçma şeyler. Ya bu dünyanın bir kuralı mı var işine gelince erkek egemen bir dünya istemiyoruz eşitiz ama işine gelmeyince seven adam bunu yapmaz. Bu işleri bırakıp artık güncel bir kafaya geçmek lazım.
Tek bi kelimeyle gelip burda duyar kasma
Komik mi olmaya çalışıyorsun. Duyar peşinde olsam çok daha ılımlı ve yüzeysel konuşurum. Mantıklı olursak politik iki tarafında mutlu edecek şeyler deirm. Görüşüm açık ve net detayları ile. İşine gelen görür. Gelmeyen de olayı başka yöne çeker.
Tamam 👍🏻
Sen kendi kafanda ki gerçek sevgi ile bağdalan insanı bulursun ne diyim. İyi günler
İyi günler
Sana tavsiye sakın verme bugün para ister yarın kimbilir ne ister gitsin bankadan kredi çeksin
Normal mi degilmi tartisilabilir fakat bende soğurdum.