AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
Altına dolara euroya yatırım yapmak için milyonların olmasi gerek
Altın ve döviz cok az.. Çoğunluğu borsaya yaptım. Yerinde sayıyor malesef
Türk Lirasına yatırım yapıyorum yakında 0 sileriz kendimi zengin hissederim :)
Olmayan maaşla yatırım falan hak getire. Günü kurtarma derdindeyiz
Ben dolara ve euro ya hayatta güvenmem. Yapıyorsam, altına yatırım yaparım.
Altin en mantiklisi. Cunku altin hic ölmez. Ama ileriki aylarda dusme ihtimali olacaktir kesinlikle
2 yıldır maaşımla altın alıp koyuyorum. Kimse kar etmedi. Ülke olarak batıyoruz
Yatırım yapmıyorum paranın mutluluk getireceğine inanmıyorum.
Para babalarına yatırım yapiyorum ya da baba parasına -,-
Altın günde 550 TL kazandırıyor şu ara, alırsam yine altın alırım.
euro 9 görür belki 9.55 bişle görebilir yaa fena cıkıyor :d
Ülke batarken bir şeylerden çıkar sağlayacak değilim, amacım Türkiye ile birlikte batmak.
Kaptan gemisi ile batar gibisinden 😄
Yatırım yapacak para var sanki neyle yatırım yapacam ben
Beni olumlu etkiledi ama yüksek olmaması daha iyidi genel olarak
75 tl ye çeyrek aldıgımız günleri hatırlıyorum vay be
Tekrar düşer mi acaba düşerse 20 bin doların var bankada bozdurucam
Ayasofyada namaz kilarak dusururler artik dolari.
Ne alaka diye zirvalayacak cahiller rica ediyorum eksileyip gecsinde bosa bildirim yapmasin
Bizi kötü etkiledi damat agzimiza ettti.. emeği gecen herkesin ayri ayrı...
Yaşım gereği trade için çok para yatıramadım ama etn sayesinde bı 20 TL attım ve etheryum aldım 2 ay geçti 55 TL olmuş yani bitcoin işinde evet bu aralar çok para var siz daha cok yatırın daha çok kazanın.
2011 civarlarındaydı sanırım deep wepte devlet sırlarına acayip merakım vardı, toplu btc alıp hesabıma atacaktım. 40 tlye 40 btc alınıyordu öyle bir paket vardı. 40 lirama mı yazık değil dedim gittim akşamına ps kafede o parayı harcadım. Bu olay hep içime oturmuştur 😄
Erdoğan'ı alkışlamaya devammmm bakın ekonomi uçuyor
Bu yaşıma kadar hep parasız yaşadım hiç param olmadı ki yatırım yapıyım
8 45 euro ne la ulen 50 euro borcum var birine 2 hafta önce 378 TL ye bozdurdum 450 ye alıp geri vericem herhalde 🤣🤣🤣
Oha ulan evde pineklemekten hic duymadim dunya yansa ben noluyo derim herhalde
7.66 iken euro etmedim saf gibi simdi 8.60 oldu jkjkjk
altın aldım ben..
birde birkaç tane hisse senedi aldım..
Ya hiç sorma borsa da takılıyorum ben yine borsa da kalıcam elbet yine yükselecek
Dün kapata verdim 300 bin TL ilk külçe altın alacağım akşam
Valla ulkenin anası agladi ufak Venezüella olduk yatırik yapacak para kalmadi uretim yapamiyoz
#Emirhancankir1
Yatırım yapılacak şey kalmadı ki. Herşey çok pahalı.
bugun bu kadar yükselmesi kimseyi etkilemez. sadece hammaddeyi dısarıdan alanı etkiler yani bugun hammadde alan biri varsa etkiler
Ben alsam düşer mk doları. Şimdi alayım bak nasıl düşecek 😡😡
Bu durumu halen siyasete bağlayan gerizekalılar var mı cidden?
Varda, yokta.. ama siyasetle alakası yok bence
Evet onlardan birisin
Ne alaka?
Bilmem.😃
Bilmiyorsan ne diye ima ediyorsun o halde?
Çok ciddisin :)
Konik mi olmam gerekiyordu?
Susar misin ya? 😅
Konuşmuyorum ki susayım
Doğru havliyorsun
Senin gibi desene sen ona
Halen yazıyor musun kuzum sen :) ne uslanmaz birisin. d
Kurban bayramı geçeli oldu. Alacağın kuzuları yanlış yerde arıyorsun
Uğraşamam çocuklarla, hadi eyvAllah
Altına. Geçen sene 2 kilo 200 gram almıştım kararsızım
Bu şekilde gitmesi ülkemizde TL bin değer kaybetmesi ile birlikte devalüasyon ü gündeme getirebilir... ve gerçekten çok zor bir süreç bizi bekliyor
halen paranın derdin desiniz bazı ülkelerde korana dan döklüyor sapır sapır insan
kefenin cebimi var
Bu dolar ülkenin kafası değişmedikçe 10 da olrur 20de
makarnaya yatirim yapiyorum zaten baska bisey alamiyoruz
Altına yatırım yapıyorum. Dolar ya da euroya yapmak da iyi olurdu
Önümüz deki yaza kadar altın da kal
Benden tavsiye kardeş
Teşekkür ederim tavsiyeniz için
Damada sorsan, "dış güçler ekonomimizi kıskanıyor" der. Allah yardımcımız olsun diyorum.
İstifa edip trader olucam anliyorum bu isten :)
Tl de durmayin bu kosullarda
İnsanlar kredi çekip altın alıyor. Cevap belli oldu galiba
ikisine de degil, benim yatirim tamemen otomotiv ve insaat
Bu aracların fiyatları ne olacak düşer mi sizce
Evet brn otomotiv sektorunde calisiyorum, benim ongorum; 2. El fiyatları eski duzeyde olmayacak ama yinede su an ki durumdan bana gore dusuk olabilir, sıfır fiyatlari ile yarışı bana gore her an yarista olacak
Umarım bir an önce düşer aracımı sattım araç alamıyorum Şu an 🙄
Yurt dışında yaşayan Türkler ne şanslı.
Az para ile kral gibi tatil yapıyorlar.
Yükseliş devam edecek.. dolara ve araziye yatırım..
Bankaya 100 bin attim aylik 650 tl geliri var az kazaniyorim
Yatırımı sola yapanlar ve sağa yapanlar olarak ya nasip diyoruz :/
1 tane gram altınım var. İyice yükselirse bir kârım olucak insallah. 😂
GAHAHAHAHHAHA 😂
Parayı altına dolara yatır. Sonra yükseldi diye sızlanın
Altına yapıyorum ama banka üzerinden hisse şeklinde daha karlı oluyor
Ülkede tl hariç neye yatırım yaparsan yap değerleniyor
10 cumhuriyet altinim 200 çeyrek altinim ve 50 bin ₺ nakit param var
Altın alıyorum
gram altin aldim 378 den Şu an 469 tl ve bu gun borsa icin arastirmalara girdim
Almanya bizi kıskaniyeaahh
Yazık oldu bu millete. Sürekli fakirleşiyoruz.
Allah yar ve yardımcınız olsun bacım
@Aslengerizekalıyım amin
Ecmain! 💕
Disciye yatirim yapicam malesef🙃
ekonomimiz şahlanırken bizi üstünden attı 😔
Yıllardır yatırımı altına yaptım. İyi ki yapmışım
Hmmmm
Altın en iyi yatırım bence 🌺
Altınla. Zengın olucam az kaldı
🤣🤣