AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Aynen yeri geldiğinde evdeki kedim evimde yemini yiyip uyurken sokakta gördüğüm yavru kedileri de severim
Olmadi böyle
Oldu oldu hem de çok güzel oldu
Aklını alirim senin harun
Harun kim
Dünya da başka bu kadar tripli varlık yoktur. Balkanlara ve kuzey Avrupa’ya git ve gör kadını.
-Haklısın bir danem zeni zeviyrüm
Trol olduğunu düşünüyorum
Kadın erkeğe muhtaç olmamalı
Yoksa her eziyetine zulmüne katlanır
Troll değilm birçok kadın benim givi düşünüyor. Öasraflarınızı karşılayacak biri olsa hepiniz karşılatırsınız
Hayata ayran içtiğin pipetin içinden baktığına kanaat getirdim şu an :D
Ayran içmem fakşr gibi
Sen erkek değilsen bende birşey bilmiyorum :D
Bir şey bilmiyorsun 🤗
Haklısın her kadın güçlü olmak zorunda değil senin gibiler de lazım.
Bak sana yüzde yüz katılıyorum ama bunu bir kadın böyle emri vaki tarzında söyleyince keriz gibi hissettim kendimi 🤪
Geleneğimiz bu. Kadın evde oturur erkek ihtiyaçlarını karşılar
Bu dünya da böyle zaten dünyaca ünlü kadınlar bile eşlerinden geçiniyor. Mesela güzel bir kadın fakir erkekle neden evlensin ki?
Seviyorsa neden evlenmesin hayatta hersey para mı
@Kristalbayanx Ben henüz görmedim.
Görmüş veya görmemiş olabilirsin ama zengin bir kadının fakir bir erkeği sevip evlenmesi olmayacak birsey değil
@Kristalbayanx yaşam tarzları iki farklı insan bana göre zor olurdu
Burda yaşam tarzından bahsetmiyoruz maddiyattan bahsediyoruz ayrıca her insanın yaşam tarzı farklıdir ve iki insan anlaşıp hayatlarini birleştirmeye karar verdiyse her iki. Tarafta bu ilişkide karakterini ortaya koyup yeni bir yaşam tarzı yaratacaklardir yeni kurallar koyacaklardir yani bazı şeyleri kabullenmek ona göre kitabını uydurmak gerekir
@Kristalbayanx olabilir ben görüşümü paylaştım isteyen istediğini eder sever evlenir beni ilgilendirmez.
Hayırdır robot musunuz? Zihniyete bak yarın erkek terketse ortada kalacaksınız sonra söyle de böyle de harbi boşsunuz
Sen kendini kadın değilde “bayan” olarak görüyorsan bu düşünceye sahip olman normal. Sen kendine enayi arıyorsun galiba piremses😉
Çirkinler daha cekici olur egolari daha yüksek olur
Cirkin kadin diyip geçme elinden erkeğini bile alır senin
Güzelliğine de fazla güvenme
Ayrica kadinlar, ileride boşanirsam diye işte çalışıyor
Ortada kalmamak icin, işine kendine ve sosyal aktivitelerine sarilmak icin
Cok acizsin
Tamam elbette, ama sen de veriyosundur umarım. Boşa niye yatırım yapsın ki herif?
Haksızsın kendini birine muhtaç bir şekilde yaşamaya layık görüyorsan ne denilebilir ki
bu sorunun bir iq seviyesi olsaydı büyük ihtimalle -500 olurdu;(
Haksızsın. Sırtını birine dayaman çok büyük bir acizlik.
Bu kafayla evde turşunu kurarsın artık🤣
Kadınlar da kendi ayakları üstünde durmalı, o ne öyle her şeyi erkek karşılamalı
Sen kendini mal yerine koyuyorsan sonuçlarına da katlanacaksın.
Bir yerde de haklısın, erkekler bile yapmıyor şu muhabbeti demek ki kadınlar essahtan canım.
zaten karşılıyorlar zaten ödüyorlar aşk laftan anlamaz :D
Yoo ne alaka kadın çalılıp kendi ayaklarının üzerinde durmalı
hesabı ödemesine bişey demiyorum ama ihtiyaçlarını karşılamak zorunda değil kimse senin
Korumalı kadını haklısın ve çalışmak istemiyorsan senin tercihin ama bu şekilde yazman yanlış
Gerçekleri direkt söyledim
Bu senin kriterlerin genel olarak söylemen yanlış
Basit bir kadin egosu sen çok mu guzelsin de milleti asagilayorsn
Ağzınızı açsanız kadınlar kendi ayakları üstünde durmali dersiniz me yani sen şunu mu diyorsun kadınlar erkeklere muhtaç? Yazık kafana
Özrünü kabul etmiyorum
Erkek de çalışmalı kadın da. hayat müşterek. senin tabirinle çirkin bile olsalar gururlu kadınlar. kimseye muhtaç diyiller
Aşırı çomarca bir düşünce. Evinde oturursun kocandan para istersin anca. Ne kadar basitçe. Diğer kadınlar en azından bir yerlere kendileri geliyor biri senin ismini söylediğinde insanlar “bu şunun karısı” diye bahseder senden. Yazık.
şu an şu yazdıklarını okudum keşke okumasaydım zaman kaybı oldu. Ne kadar saçma salak düşünce bu ya sen nerden geldin uzaydan mi saçmalamışsın şu an sadece şu yorum yapmam bile zaman kaybi
Kardeş yanlış yoldasin
karısı olsan karşılar.. aksi halde ne verdinde ne alıcan..
Kızlar nasıl böyle olabilyor ya. Sevgilim hesabı ödeyince kendimi ezik gibi görüyorum ya da ihtiyacim olan şeyi aldığında. Ne gerek var böyle şeylere gerekirse bende ödemeliyim bende almaliyim hep o rahatsız edici
Kimse kimsenin ihtiyacını karşılamak zorunda değil kocan değilse
Umarım trolldür jsdajshd
Troll 💚
Erkek kadından güçlüdür zaten ama bu maddi yönde değil.
Kadının çalışma hakkı olmalı bence... ama hamilesi çocuk var çalışmak olmaz... diyorum ama kaynanası filan olan var tamam ona okey...
sen kendini ne sanıyon ne faydan var bir erkeğe
eğer o iki yüz elli gramına güvenenlerdensense. baştan söyle
layıkmısın acaba erkek sana tümüyle baksın beslesin
ne faydan olacak erkeğe
knka karakteriymiş yalan onun için bakmıyorlar zaten hayatlarını kurtarmak için evleniyorlar sevdiği için değil.
Zavallı zavallı zavallı
Sensin zavallı
Ağlama ezik
ufak tefek öder ama o adamında yapıcakları vardır. düğün için para biriktiriyodur. arkadaşıyla geziyodur. ev alıcaktır. bir hata sonucu borca girmiştir.
Ya tabii ki erkeğin Maddi gücü iyi ise kadınla kollayıp çalıştırmaması en mahkumdur ama hayat şartları işte bazen geçim sağlayan olsa kadında çalışmalı yuvaya destek sağlamalı diye düşünüyorum ben
Eski manıtama hep hesapları ödettirdim zaten o ödettirmezdi. Ama arada ben de hayır bu sefer ben ödeyeceğim dedim sonuçta eşi değilim
Hep ödesin
tabi canım sen kimimsin de hesabını ödeyip ihtiyaçlarını karşılıcak mışım az yen
''Erkek kadından daha güçlü olmak ve kadınını korumak zorunda.'' Şu kısım hariç hiçbirisine katılmıyorum.
Senle olacak olan erkek ameliyat masrafını karşılamalı bence de. Mümkünse bir adet beyin nakli yaptırmalı
Niye hani eşittik ne oldu?
Ev işi hizmet kadının erkek yapmamalı
S. git ya ne boş kızsın
Cam silmek ütü yapmak çamaşır asmak zoruna gitmiyorsa onları da yaparsın
Verirsen bende bakarım
Terbiyesiz
Bedavadan ne bakacağım sana kurbanlık dana mısın sanki yan gel yat yedireyim yok ya para yediririm ama o iş olacak yoksa işler kesat
Kalbinden öpüyorum seni kadın güncellemen için
Rahatsız ettiğim için tekrar çok özür dilerim 💚 Daha sonra yazdığım bir soruda kimliğimi de açıkladım zaten şüpheniz olmasın diye.
Tabikide erkek sahiplenip kadını korumak zorunda, ama bizimde ayaklarımız yere basmak zorunda aynı şekilde.
Hep erkek olmaz. Kendi paranı kazanman lazım.
Çalışmak istemiyorum
Değişik kafa.
Çıktığın erkek ne diyor bu işe 😊
İstediğim şeyi alamadığı için ayrıldım
iyi yapmışsın. Parası yoksa manuel takılsın 😊
Hayat müşterektir. Birbirinize saygınız olsa böyle sorular sormazsınız dmi?
Öyle bir enayi bulursan bize de yolla
Yorumlarda benim gibi düşünen çok erkek var
İşte onlar enayi. Kendini yap onlara bütün ihtiyaçlarını karşılattır o mallara
Geleneğimiz bu kadın oturur erkek çalışır kadına bakar
Böyle bir geleneği ilk senden duydum 🤣
Bu istediklerine başka şey deniyor ama neyseeeeee.
Çaktırıyorsan Evet ihtiyaç deyipte Eşyalarını Yeniletmek olmaz
Aynen ben katılıyorum 👍
Aklı başında birisi teşekkür ederim
Erkek dedigin zaten evinde esine bakmalı ihtiyaclarını karsılamalı bayan calısması taraftarı degilim bende niye bunu farkkı algılıyolar anlamyrm
Kadına yetemeyeceklerini biliyorlar. Kadınlarda kendi haklarını kendileri yok ediyorlar
Zavallı olduğunu düşünüyorum
evet ama kadında buna değmeli
o zaman herşeyi sunarım ona
Erkeğe hizmet ev işi kadının görevi
Anladım o klasik olay yani değmeli den kastım alımlı güzel çekici olmalı
Asıl koca parasinda gözü olan basittir mk
Annen de mi basit
Yok senin gibi basit değil merak etme
Kafayı yenilemen lazım tatlım.😃👍
Heee tabii ki escort arayan erkekler karşılamalı
Seni kim piyasaya sürdü aw
Bir de eksilemis herkesi manyak 😂😂
haksizsin lumpenligi brakip is bulup calis...