Regl olduğumuzu tüm dünya bilmek zorunda mı?

Regl olduğumuzu tüm dünya bilmek zorunda mı?
Geçmişte Demet Akalın'ın bir takipçisine verdiği 'reglim Ziya çok mu merak ettin?' cevabı günlerce konuşulmuştu şimdi ise ünlü bir fenomen aynı yoldan gidiyor...
Regl olduğumuzu tüm dünya bilmek zorunda mı?
Küçük-büyük, ünlü-ünsüz takipçi kitlesi olan ünlü youtuber Danla Bilic'in sosyal medyadan paylaştığı hikayeyi gördüğümde tekrar tekrar izleme gereği duydum. Sebebi ise regl olduğunu açıklamasıydı. Üstelikte 'zayıf değilim ama reglim' diye 2 kere haykırmasıydı!

Yediğimiz, içtiğimiz, yaptığımız, gezdiğimiz, düşündüğümüz, güldüğümüz, ağladığımız her anı paylaşıyoruz kabul... (Kaynak)

Peki bunun bir sınırı yok mu? İnsanların mahrem anlarını ortalara bu derece sermesi ne kadar doğru?

Regl olmaktan utanmamak tüm dünyaya ilan etmeyi mi gerektiriyor?
#KızGibi
#Meczup
Regl olduğumuzu tüm dünya bilmek zorunda mı?
Cevapla