Adetliyken vücut temizliği yapılır mı? Koltuk altı, genital bölgeden kıl almak günah mı değil mi? Ben duydum ki reglin 3. gününde genital bölge temizliği kılları inceltiyormuş, bir de azaltıyormuş. Komşumuz da adetliyken tırnak kesmek, saç kesmek, kıl almak günah dedi. İnsanın adetliyken kendini temizlemesi neden günah olsun ki? vücut temizliği
Günah mı değil mi bilmem ama bildiğim bir şey var, o da şu: adetliyken kadın vücudu olduğundan daha da hassas olur. Özellikle yüz bölgesi çok hassas olur. Ağda yaptığında veya her ne yapıyorsan çektiğin acının iki katını çekersin, bu acıyı çekmemen için günah denilmiş olabilir. Şöyle de olabilir; adetliyken vücuttan kıl çıkmaması lazım, neden, çünkü acı verir. Yazımı okuyan kızlara tavsiyem olsun, adetliyken hiçbir yerinizi aldırmayın yani adetliyken vücut temizliği yapılır mı derseniz adet bitimini bekleyin derim.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Günah mı bilmem ama reglken kıllar alınınca daha çabuk çıkıyor ve daha çok acı hissediyorsun diğer zamanlara nazaran.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
hayır bir kere öyle duydum denedim cidden işe yarıyor komşu vardı o zaman da bitti mi regln dedi hayır dedim günah ama bidaha alma dedi
Kim uyduruyor bunları? Adetliyken vücut temizliği yapılır mı da ne demek? Oldu olacak duş falan da almayın, temizlenmeyin hiç. Temizlenin gitsin, dert etmeyin günah mı değil mi diye, nasıl rahat hissedecekseniz öyle yapın, kısmayın kendinizi.
Hayır Günah değil ama regl döneminde hassas olduğun için canın acır ve hormonlardan dolayı kıllar hızlı çıkar. Bu nedenle alınmaması önerilir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Günah değil, ama adet döneminde genital bölge mikroplara çok açık olduğu için riskli olabilir. Hijyenik de olmaz. O yüzden biraz erteleyebilirsin. Yine de duş al tabii...
En İyi Cevaplar