Eşim daha 26 yaşında, çocuk yaptıktan sonra bayağı kendini saldı ve bazen kişisel bakımına özen göstermiyor, ilişki öncesi ben onu kırmadan banyoya girmek için bahane üretiyorum, bu kötü bir şey mi
1 ay
Doğum sonrası böyle değişimler bir süre normal olabiliyor, yorgunluk, hormonlar, mental yük derken insan kendini bırakabiliyor. Ama bu uzun sürüyorsa ilişkiyi de etkiler. Senin onu kırmadan yönlendirmeye çalışman anlaşılır ama sürekli bahane üretmek yerine açık ve yumuşak bir şekilde konuşmak daha sağlıklı olur.
Bebeğe bir gun sen bak onuda yolla kuaföre cilt bakimina hem onada iyi gelir hem sanada ama onu kırma dunyaya bir can getirmek inan cok zor hem bedenin yıpranıyor hem psikolojin
Zaten çalışmadığım sürelerde genelde bakıyorum öyle fazla süslü olmaktan kastetmiyorum kisisel bakım
Psikolojiye iyi gelir.. o zaman toplar kendini ve kisisel bakiminada onem verir depresif ruh halinde insan diş bile fırçalamak istemiyor
Bende zaten bunu ona yansitmamak için elimden geleni yapıyorum ama açıkçası bazen rahatsız edici olabiliyor bu durum
Doğum sonrası dönem bir kadın için hem hormon hem psikoloji açısından fırtına kızım 💔 Özbakımını salması çoook normal olabilir.
Senin “kırmamak için bahane üretmen” kötü değil ama açık iletişim daha sağlıklı. Yargılamadan “kendini iyi hissetmene yardım etmek istiyorum” tonunda konuş.
Bir de unutma, belki uykusuz, yorgun, tükenmiş hissediyor. Ona bakım yapması için alan, destek ve iltifat verirsen aranızdaki yakınlık daha tatlı toparlanır 💗
doğum sonrası depresyon gibi bir şey yaşıyor olabilir.
Yaklaşık 6 olmak uzere
Bakımlı olmak dan kastın nedir
Kişisel bakım öyle makyaj fön falan değil
Kişisel bakım temiz olmak önemli onun dışında ne giydiğin ne dağınık saçın pis değil kötü değil
Bende temizlikten bahsediyorum
Açık açık söyle bak nasıl yapıyor
Eşinize destek olup yönlendirin abim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?