Eşim doğum çatlaklarımdan rahatsız bu durumda çatlaklarımdan mı eşimden mi kurtulmalıyım?

Doğum sırasında birden kilo aldığım için göbek bölgemde çatlaklar var. Biliyorsunuz ki doğum çatlakları çok zor geçen bir şey. Eşim geçen gün bu durumdan rahatsız olduğunu, artık eskisi kadar fiziğimi beğenmediğini söyledi. Halbuki onun çocuğunu doğurdum. Yani açıkçası çok zoruma gitti bu davranışı. Çatlaklarımdan mı, eşimden mi kurtulmalıyım?
Eşim doğum çatlaklarımdan rahatsız bu durumda çatlaklarımdan mı eşimden mi kurtulmalıyım?
Cevapla