Doğum sırasında birden kilo aldığım için göbek bölgemde çatlaklar var. Biliyorsunuz ki doğum çatlakları çok zor geçen bir şey. Eşim geçen gün bu durumdan rahatsız olduğunu, artık eskisi kadar fiziğimi beğenmediğini söyledi. Halbuki onun çocuğunu doğurdum. Yani açıkçası çok zoruma gitti bu davranışı. Çatlaklarımdan mı, eşimden mi kurtulmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Üzücü bir durum, keşke böyle bir şey demeseydil.
Kaç yıllık evlisin ya da kaç yıldır tanıyorsun eşini ama onun bunları söyleyecekbilecek birisi olduğunu hiç düşünmedin mi?
Bazı insanlar dış görünüşe çok önem veriyor, böyle biriyle evliysen ve biliyorsan ona göre davranman lazım. Yediğine içtiğine hatt giydiğine dikkat etmelisin.
Sen onun çoçuğunu doğurdum ama o görselliğinin bozulduğunu düşünüyor.
Tabiki bu çok yanlış söylem. Ben de evliyim, benim de eşimin doğum yapmamasına rağmen hafif çatlarları var fakat bu onu sevmem de herhangi bir sorun yok. Ben onun bedenine değil, bakışını ve kalbini seviyorum. Her beden elbet bir gün değerine kaybedecek.
Ayrıca eşimden kurtulmalıyım söylemine güldüm :) Bu kadar ön yargılı olma. Al karşına konuş, doğum yapınca bunların olacğını ve bazı kremler var onları kullanacğını söyle. Tabi bilmiyorum aranızdaki ilişki nasıl ama hemen kestirip atma00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çatlaklardan kurtul. Çünkü eşin seni çok seviyor. Hemde senin tahmin ettiğinden dahada çok. Bak bunu şu şekilde açıklayım. İnsan sevdiği kişiye karışır müdahele eder. Ona olan sevgisinin azalmasına bike tahammül edemez ve mücadele eder. Eşin sana bunu söyleyerek seninle kavga etmeyi göze almış. Çünkü seni seviyor ve senin herzaman ona güzel görünmeni istiyor. Bence çok samimi bir eşin var kıymetini bil. Çoğu kişi içibe atıp zamanla soğur. Ama eşin soğumak korkusuyla sana açılmış 👏👏👏👏. Güzel kardeşim eşine çok iyi bak. Çünkü o senden gözlerini ayırmak bile istemiyor.
00 Yorumla
+1 yılNe yazık ki çoğu kadın çatlıyor ve çatlakların kesin bir tedavisi yok. Eğer kırmızı iseler geçer tedavi ile ama beyazlamışsa mümkün değil.
Şunu da asla unutma seni şeklen seven biri sevmesin daha iyi. Sen onun çocuğunu doğurdun ki evine yemek vs yapıyorsundur ve bu halde seninle böyle konuşuyorsa defolsun.00 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılEşinden kurtulmalısın. Çatlağa tıp bile %100 çare bulamadı henüz. ;)
80 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
81Cevap
Tıpta bile tam çözüm yok. Eşinden de kurtulma seni her haliyle sevebilmesi fikrini ince ince işle ona
30 YorumlaTabiki çatlaklarından kurtulmalısın. Spor yapmalısın. Zor bir şey değil. Birde şunu düşün demek ki doğum yapmışsın bu küçük nedenden dolayı çocuğuna sıkıntılar mı yaşayacaksın. Eşinin penisinde bir şey olsa bu durum sana problem verse sende ondan şikayetçi olmayacakmısın böyle düşün ama tabi biliyorum aynı şeyler değil ama eşin seni daha güzel görmek istiyor sende onu anla spor yapmaktan zarar gelemez ekstra sağlık. Seni azarlamıyorum. Yanlış anlama lütfen hatta eşine söyle bu durumda beraber spor yapın çok faydalı bence
00 Yorumla
+1 yılBence eşinizden kurtulma fikrini düşünmeyin tabiki yaptığı hoş bir davranış değildir, ama sizde uygun diyetisyene giderek bu sorunu çözerek çatlaklardan kurtulabilirsiniz. Her şeyde ayrılmak bitirmek çözüm yolu değil. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bebeğiniz de Hayırlı uğurlu olsun
14 Yorumla- +1 yıl
Çatlaklar diyetisyen işi değildir ayrıca onlardan kurtulmak çok zordur
- +1 yıl
Haklısınız hanımefendi benim çok fazla bir bilgim yok ama eşinizden ayrılın demeyi doğru bulmuyorum en azından sadece çözüm yolu bulmaya çalıştım, tabii ki eşinin yaptığı saygısızlık insan eşine böyle bir lafı etmemesi gerekiyor, 9 ay karnında senin kanından bir evlat taşıyor ve seni baba yapmış elbette bu çok büyük saygısızlık, fakat sizde şunu bilirsiniz ki toplumumuz da gebe kadınlarımız birazcık da dikkat etmiyor ama bu kimsenin kimseye hakaret etme kalp kırmak hakkını vermez.
Eğer size karşı ve hanımefendiye karşı saygısızlık yaptıysam özür dilerim. - +1 yıl
Sadece bu dikkat edilerek giderilen bişey olmaya biliyor, çünkü bir çok hamile arkadaşım oldu çok yememesine rağmen kilo alıyordu, çatlak kremi kullanmasına rağmen çatlaklar oluştu, ayakları şişip yürüyemeyen oldu, allerjik duruma düşen de oldu vs vs. Demem o ki bu doğal bişey hamileyken vücutta ister iç ister dış bakımından çok değişiklik oluyor, fizik eskisi gibi kalmıyor. Eşinden ayrıl demek istemiyorsunuz anlıyorum, ama bu gün bu sözü rahatça eşinin yüzüne söyle bilen "erkek" yarın gider ihanet de eder, bana göre böyle erkekler ıslah olmaz. Özür dilenecek bişey yok ben sert konuştuysam ben özür dilerim
- +1 yıl
Estağfurullah sert konuşma olmadı söylediklerin konusunda haklısın ben ona bir şey demiyorum ama ön yargılı da olmak istemem belki eşi öyle bir insan değildir bilemiyorum haklarında hayırlısı olsun tabiki adamın yaptığı çok büyük saygısızlık
Ayıp bunu söylemesi bile. Sen o kadar ağrı sızı uykusuz geçerler vs. çekiyorsun beyefendi çatlaklardan rahatsızmış bunu zaten herkes biliyor doğumda çatlak oluşuyor çok rahatsız olucaktı çocuk yapma girişiminde olmasaydı haspama bak ya rahatsızmış sinir oldum başlığı görünce kapıya at kocanı direk gitsin ailesiyle yaşasın biraz yine düzelmezse boşan eşşek gibi bakmaya devam etsin sana ve çocuğuna aşağılayıcı bir yargılama kabul edilebilir birşey değildir.
10 Yorumla
+1 yıl9 ay taşı çilesini çek üstüne bu kadın bana çocuk verdi diyip sevineceğine fiziğine laf at, nankörluk resmen cstlaktsk kurtulsan bile yaşlınınca ne olucak? Kendi kırışık suratını görmeyip seni beğenmiyorum mu diycek, işin gücün varsa bosan demiycem sonucta çocuğunun babası o eğer bir çok konuda boykeyse ama sıkıntı büyük ayriliga kadar gider
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLazer yöntemiyle ve bazı kremlerle %70 çatlalıjlar geçiyor. Kendine çok iyi bak bakım konusunda kendini asla ihmal etme. Eşin olucak kişiden boşanma. Ama tavrını koy mesela güzel ve bakımlı gününde seni istediği zaman asla isteğini kabul etme bunu hatırlat. Örn/ fiziğini beğenmiyorum. Eskisi gibi değilsin de empati kurmasını sağla. O zaman seni anlayacaktır kalas oğlu kalas
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnun çocuğunu... eşimden kurtulmak... bence bu iğrenç cümleleri kullanıyorsan kendi zihniyetinden kurtulmalısın. Adam sana dürüst bir şekilde yaklaşmış. O da biliyordur ki bunların yaşanacağını. Çatlakmış! Çok mühim olsa rahatsız olduğunu başka kadından öğrenirdir.
00 Yorumla
+1 yılOnun beyninden gerekli yerler çatlamış sanki.
Eşinden kurtul şöyle erkeklerin de mk.60 Yorumla
+1 yılDoktora git ya da güzellik merkezine çatlaklardan kurtul sonra git kocana yemek yedir çok çok şişmanlat onu sonra da sen onun psikolojisini boz seni beğenmiyorum de... intikam al sonra kurtul...
32 Yorumla- +1 yıl
Tam bir kadın beyni 😂
- +1 yıl
😅😁
Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eski kilona donduysen ve adam sana catlak diyorsa sktrsin. Daha da bir sey demiyorum. Henuz donmediysen bile adi ustunde dogum bu.. sabredecek biraz . Ve bir zahmet adam olup cocugunun anasina oyle laf etmeyecek.
00 Yorumla
+1 yılHamilelik sırasında keşke kremler kullansaydın en azından çatlakların oluşmasını önlerdin bunu senin için diyorum çatlağın tedavisi de var tatlım %100 yerine %80 etki gösteriyor madem beğenmediğini söylüyor versin parayı sende git çatlaklarından kurtul tatlım varmış bir tedavisi ver parayı de, sen onu her halinle beğenir seversin ama o seni bir çatlağın yüzünden beğenmiyor ve nedeni ikinizden olan bir bebek gerçekten yazık ya..
10 Yorumla
+1 yılBidahaki sefere sen doğur da bakayım de öyle adamın gereği yok normal şeyler bunlar hoşlanmasa bile söylememeli anlaşılan kalbini kırmış seni her halinle sevmiyorsa eşinden kurtul
10 Yorumla
+1 yılNerden buluyorsunuz böyle öküzleri demekten Yoruldum gına geldi
40 YorumlaÇatlaktaan kurtulamazsın onu hamileyken sürüp masaj yaparak aza indirgicektin. Eşinden dicem de çocuğa da yazık.
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 838 cevap paylaştı.
+1 yılSen ona canindan kanından bir parça dünyaya getir onun söylediğine bak.
31 Yorumla Ben ce alınma ama eşin tam bir embesil sen onun çocuğunu doğurdun. Oysa beğenmiyor. Sen diyet yap spor yap zayıfla. Ama o ole akılsız kalacak
10 Yorumla
+1 yılBu erkekler hep böyle nankör işte. Hem çocuğunuzu doguruyorsun hem de bunun bıraktığı izler yüzünden seni beğenmiyor. 5 para etmez.
10 Yorumla
+1 yıleşinden kurtul. çocuk yapmaya gelince var olduğun gibi sevmeye gelince yok. hele paşama bak paşama :D
10 Yorumla
+1 yılEşinden kurtul aptal sen onun için kalk çocuğunu doğur beyfendinim dediğine bak hadi ya hadi canım
Şu erkekler ne illet varlıklar ya hayvan desen hayvana yazık20 Yorumla
+1 yılCocugu tek basina yapmadigin malum buna ragmen bunu diyen adamin baba olmaya hakki yok bence ya diye dusunmekteyim
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Eşiniz ayıp etmiş; zamanla alışır büyük bir sorunmuş gibi nitelememeli. Çok konuşursa, eşinden kurtul diyeceğim ama evlisiniz, çocuğunuz olmaz.
00 YorumlaSeni sen olduğun için sevmeli çatlaklarda bazı kremler ile kontrol altına alınıyor ama çok önemliyse eşin bey seni estetik cerrahiye götürsün
00 Yorumla
+1 yılçatlak problemi - çetin meseledir ;
eşiniz anlayış göstermeli21 Yorumla- +1 yıl
Olgun akılcı cevap...
Eşin doğursaymış çocuğu.. sinir oluyorum bu tür canlılara
10 Yorumlabence çocuğuda ona bırak ve geleceğine bak bekar hayatına trans geçiş yani tertemiz karışan yok eden yok
00 Yorumlaversin parasını yaptırsın, beğenmiyorsa. ama seni uyarmasıda güzel. seninle olmak istiyor, bir şey demeden dışarda arayabilirdi.
00 Yorumla
+1 yılo hep mükemmel mi görünüyormuş? Ya da sor bakalım şu anki görünüşünün sağlığının garantisi var mı?
10 Yorumla
+1 yılHerkes esinden kurtul demiş kimse yapıcı değil çöp mu atıp kurtulacaksın o da bununla yaşamayı öğrenecek sen gözden cikardiysan başka tabi burda kurtul diyenler boş yapıyor insanliktan nasibini almamışlar hepsi mal
00 YorumlaÇatlaklarından. Vücuduna iyi bakmalısın. Bunu sadece eşin söylemiyor, bizim dinimiz de bunu emrediyor. O beden size emanettir, iyi bakın çünkü beden sizden hesap soracaktır. Kocanı seviyorsan dinle, sevmiyorsan bilemem.
06 Yorumla- +1 yıl
Kadın kendine zarar mı vermiş ki hesap sorulsun? Bu durum gayet doğal bişey ve bebek dünyaya getiren hemen hemen her kadında ola biliyor. O zaman kadınlar da bedenimiz bizden hesap soracak diyip doğurmasınlar o zaman çocuk. O doğum sancısını da beden çekiyor söyle bakalım ona göre de hesab soracakamıymış neden ağrısız doğurmadın diye? Biraz mantık yahu okuduğunuzu azacık idrak etmeye çalışın... Her şeye din bakımından kılıf giydirmekten vaz geçin artık kurtulun bu zihniyetten gerçekten çok yazık...
- +1 yıl
@Edaciginiz69 siz sanki beni yanlış anladınız. Ben olaya kadın veya erkek durumundan yaklaşmadım. Sadece dinimizde böyle bir şey var. Elbette doğuracaksınız ve elbette çatlak olacak. Ben okuduğumu çok iyi anladım. Soruyu soran arkadaşın seçimi yanlış, çatlak mı koca mı diye. Benim bir şeye din üzerinden kılıf giydirmek gibi bir niyetim yok hanımefendi. Siz bugün tersinizden kalkmış olabilirsiniz. Ben yorum yaptım, eleştiri değil...
- +1 yıl
Her şeye dini bakımdan yaklaşmak mantıksız bunun dinle bir alakası yok siz diyorsunuz ki çatlakların var onlar yüzünden beden senden hesap soracak bu hangi akla mantığa sığıyor?
- +1 yıl
Kesinlikle aynı şeyi düşünmüyoruz. İyi günler
+1 yılOna çocuk doğuran kadına karşı saygısızlık yapmış resmen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcanım adam😡😡😡😡 k bakma ama bir sağlık çalışanı olarak bu olayın ne kadar doğal bir durum olduğunu bildiğim için aşırı sinirlendim sende tepki verseydin keşke 😡
00 YorumlaSadece çatlaklarına laf ettiği için boşanmayı düşünüyorsan durum sadece çatlaklar değil sanırım.
00 Yorumla
+1 yılÖyle eşin taa... Anasının çatlağı patlağı olmamış mı? Ya da kendi bayan olsa, barbie mi olacaktı?
01 Yorumla- +1 yıl
Kadının kilosu da değişebilir, saç rengi de vs.. Dış görünüşe göre kadına değer veren erkek, tam bir lavuk ve aptaldır.. Kadın önce insan dır...
Ne bileyim o adami da ben bir kere asik olduktan sonra is bitmistir benim için ondan sonra gorsel olarak ne olursa olsun benim hiç umrumda olmaz
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 505 cevap paylaştı. Eşinden kurtul anlaşılan eşin seni bir vitrin mankeni niyetine almış
00 YorumlaPiyasada çok güzel kremler mevcut. Güzelce bir araştırmadan sonra doğru ürünle, ilgili sorundan kurtulabilirsiniz.
00 YorumlaEşinin yaptığı çok ayıp gurur kırıcı bir durum uzak dur ondan bence yatağına alma burnu sürtsün
00 YorumlaBu ne saçmalık ya. Senin kocan aff edersin malmı. Seninle bir tek fiziğin yüzünden mi birlikteydi?
02 Yorumla- +1 yıl
Bunu şu yakisikli cocuk bile demiyorsa sen o mal kocayi direk boşaa 😂
+1 yılHarika bişey bence, mucize. beğenmiyosan kapı orda çocuğumada dokanma o zaman di Sjsj
00 Yorumla
+1 yılBelki Hayatın boyunca duracağı en anlamlı iz olmalı. bunu anlamayan eşinde Gerçekleri , çocuğunun bırakmış olduğu bir izin ne kadar anlamlı olduğumu düşünmeyen ve kendini düşünen bencilin teki.
00 Yorumla
+1 yılKeşke hamileyken çatlak önleyici kullansaydın, eşinden kurtulmak lafı komik sanki o senden kurtulmuş gibi olur dışarıda fıstık gibi tazecik vermeye hazır kızlar cirit atıyor kocana sahip ol
03 Yorumla- +1 yıl
Olmaz olsun öyle koca, eger bir erkek sadece fiziği için bir kadınla beraberse gitsin o beyinsiz çıtırcıklarla gününü gün etsin yaşlanınca da kimsesiz kalsın kimse dönüp yüzüne bakmasın kimse sahip çıkmasın öylelerinin kaderi bu. Böyle konuşan erkek yarın zaten gider ihanet de eder eşi neden onun kahrını çeksin ki? Bu gün belki o karısından kurtulmuş gibi görünür ama ilerde mutlaka durum tam tersi değişir
- +1 yıl
@Edaciginiz69 seni kızdırdım belki
Ama bir laf üzerine eşinden kurtulma lafını ağzına alıyorsan bence sen evliliğin ciddiyetini anlamamışsın. Haklı olduğun kısımlar var ama erkek açıkta kalmaz bunu unutma - +1 yıl
Kusura bakma ama ben öylesine erkek demiyorum, erkekliğin bir ağırlığı vardır onların kılıfı başka. Evliliğin ciddiyetini bir tek kadın anlamalı değildir, erkek eşiyle fiziği yüzünden evlenmişse asıl evliliğin sorumluluğunu anlamayan odur.
Bence o bencil eşim dediğin insan olmayan varlıktan kurtul
00 YorumlaBöyle şeyleri duyunca erkek olduğum tiksiniyorum ya ulan çocuğu yapan sensin bide beğenemiyorsun dogum dan sonra böyle olcağı bilmiyormuyudn evlenirkej iyi günde kötü günde hastalıkla sağlıkta evet demedin karaktersiz...
10 Yorumla
+1 yılArtık bir çocuğunuz olduğuna göre eşinden kurtulma ihtimalin de yok onun için bence çatlaklardan kurtulmayi dene
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOyle erkek aldatir zaten erkekler hep boyledir senin gozun var diyip de aldatabilirler o derece
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEsinin enseye bir tokat koy akli basina gelsin ona yagmurlu havada su verme dili disarda gezsin knks 😅
00 YorumlaKendin için kendine bak ama o eşe bir ceza ver bırak diyemem
20 YorumlaBunu sorun ediyosa zaten aynı evde bile durma keyfinden yaptın sanki
13 Yorumla- +1 yıl
Raki kavun 😊
- +1 yıl
Yeni gördüm 😂
- Güzellik & Bakım konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılSalak salak seylere kapilma ne deme esimden mi kurtuliyim o senin esin ve bir yavrunuz var onu eksik mi buyuteceksin
03 Yorumla- +1 yıl
Böyle konuşan eş eşmidir sence?
- +1 yıl
@Edaciginiz69 kadin daha yeni dgum yapmis bunu idrak etmeli insa ama adam edememis bunun icin bosanmak mi lazim ben burda adami savunmuyorum yeni bebeleri olmus daha tazecik masallah bu cocuk nasil buyuyecek kadin onu yoksaysin oyle devam etsin ozaman ben cocuk icin diyorum yoksa tabi ne gerekiyorsa onu ypsin bayani el ustunde tutacksin ki oda sana guzel gunler geceler yastsin
- +1 yıl
Kadınlar o dönem duygusal anlamda da çok farklı yapıya sahip oluyorlar, normalde aldırmayacakları şeyleri o dönem çok kafaya takıp çok üzülüyorlar. Bu durumda olan bir kadına hiç düşünmeden bu lafı eden "erkek" onun sadece fiziğiyle ilgileniyor demektir ve bu gün bunu söyleyen yarın bu yüzden ihanet de eder ve bu şekilde olan bir aile zaten sağlıklı değildir ve o ailede büyüyen çocuk da sağlıklı olmaz benim kastettiğim mesele bu
Gizli Üye(30-35)+1 yılEş seçimi hatalı, hatayı onunla evlenerek yapmışsınız
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılvalla mantıken eşinden kurtul
çocuk yaparken iyi ama çatlak olunca iğren ne güzel iş.00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 381 cevap paylaştı.
+1 yılNiye eşinden kurtulmak istiyorsun Çatlaklarından kurtul
20 Yorumla
+1 yılMadem öyle diyor sende desene yerime sen doğursaydın diye 🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçatlaklar için tıbbi operasyondan başka yapacak bişey yok. peki eşinin fiziği çok mu düzgün?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu ve bu gibi adama nasıl tahammül ediyorsunuz ki öküz işte o kadın sana evlat vermiş evlat az değer bilseler ya Allah aşkına ya
00 Yorumla
+1 yılEn cekici yerdir bayılırım en öpmeye doyamadığım yerler arasında esinde sorun var
00 Yorumla
+1 yılEşinden kurtul.
Sen onun her haltına razı gel bir çatlak mı battı ona?10 YorumlaGerçekten böyle yapan g*t laleleri var ise artık yazacak bir şey bulamıyorum.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 492 cevap paylaştı. Ayıp etmiş. Kurtul çatlaklarından sonrada sen onu beğenme...
00 Yorumla
+1 yılSeni yarı yolda bırakmış resmen ekonomik güvencen varsa boşan
00 Yorumla- Devamını Gör (64)
Devamını Gör(109)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Eşim doğum çatlaklarımdan rahatsız bu durumda çatlaklarımdan mı eşimden mi kurtulmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar