Hamileyim eşim Tokat attı bosanmayi düşünüyorum ne yapicam?

6 aylik hamileyim. Eşimle gereksiz yere tartıştık. Konu çok büyüdü saçma sapan yerlere geldi ikimizde birbirimizle atistık ama eşim haksızdı ve bunu adı kadar da iyi biliyordu. Çok ağır laflar etti o bana edince bende ona ettim sonra bana tokat attı. Tokat attığı an kendimi yerde buldum karnımı tuttum. O da beni kaldırdı nasıl vururum sana bi anlik sinirle yaptım felan dedi. Bende odaya kapattım kendimi hiç çıkmadım. Yemek felan yemeden yattım gece sancılandım söylemek bile istemedim. Dünden beri doğru düzgünce bisey yemedim bile. Benimle konuşmaya çalışıyor bebeğe bisey olacak yapma böyle diyor ama elimde değil. Bana tokat atarken ne bebek ve ben aklında yoktum. Şimdi ne kadar özür dilese de kabul edemiyorum bosanmayi düşünüyorum. 😔😔
Hamileyim eşim Tokat attı bosanmayi düşünüyorum ne yapicam?
Cevapla