Eşim bebeğe yetersiz baktığımı söylüyor. Lohusa psikolojisinden mi yoksa abartıyor muyum?

Merhaba, 2 yıllık evliyim 25 gün önce doğum yaptim bir kızım var , bebeğim sürekli ağlıyor zor bi çocuk ve eşim benim bakmadığımı yapamadığımı söylüyor, eğer bakamiyorsan anne buluyum çocuğa ya da yurda verelim gibi cümleler kuruyor, oysa ki sürekli olarak bebekle ilgilenmeme ve elimden geleni yapmama rağmen, kaynanam ile altlı üstlü aynı binada oturuyoruz ve eltimde yan binada oturuyor , sürekli olarak eşim annesini çağırıyor oda bana sürekli nasıl emzirmem gerektigini sütümün olmadığını bebeğe yetmediğini bebeğinde aç kalmış gibi hissiyat veriyor, en ufak birşeyde ailesini çağırıyor eltim birşeyler öğretmeye çalışıyor veya kaynanam görümcem sürekli müdahele ediyorlar bu durum çok canımı sıkmaya başladı kendimi hiç iyi hissetmiyorum, ben mi yanlış düşünüyorum aslında olması gereken mi bu diyip kendimi sorguluyorum sizce normal mi? Ben mi abartiyorim veya haklı miyim

Eşim bebeğe yetersiz baktığımı söylüyor. Lohusa psikolojisinden mi yoksa abartıyor muyum?
Cevapla