Eşim çocuğumuzla ilgilenmiyor, kendimi enayi gibi hissediyorum, sizce bu nedir?

Arkadaşlar 3 yıllık evliyim. Bir evladım var. Eşim hiç ilgilenmiyor çocuğumuzla. Akşam geliyor elinde telefon ya maç takip ediyor ya video izliyor. Gündüz zaten yoruluyorum temizlik, yemek, çocuk derken. Yani insan biraz düşünmeli değil mi? Ne bileyim bu akşam ben yemek yedireyim diyebilir. Ya da hayatım sen otur dinlen biraz ben çocukla oynarım, ilgilenirim diyebilir. Akşamda ben oynuyor vakit geçiriyorum çocuğumla. Oda oturup video izliyor. Yoruldum birazda sen yürüt diyorum dur video izliyorum diyor. Ben çok yoruldum artık söylemeye. Bir kerede düşün yap diyorum ama yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Eşim çocuğumuzla ilgilenmiyor, kendimi enayi gibi hissediyorum, sizce bu nedir?
Cevapla