Kendimi çok kötü hissediyorum depresifim reglime 10 gün kaldı?

Regl yüzünden mi

Kendimi çok kötü hissediyorum depresifim reglime 10 gün kaldı?
Kendimi çok kötü hissediyorum depresifim reglime 10 gün kaldı?
Güncellemeler
3 ay
Yeeeeettttrreeeewweree
Kendimi çok kötü hissediyorum depresifim reglime 10 gün kaldı?
Cevapla