Kız çocuklarına neden erkenden regl anlatılmıyor?

O travma gününü unutamıyorum bile.. bana anlatan olmadı asla, böyle bişiyin varlığını bilmiyordum hatta kanser olduğumu düşünmüştüm.. bir şekilde de sanırım nasıl saklamayı başardıysam uzun süre ( muhafaza aile problemleri). En son annem öğrendi ama bana asla öyle ilk sevgiyle yaklaşmadı.. beni çağırdı sen dedi adet mi oldun falan diye bende korkarak falan yok dedim hani ya insan bi sarılır, bi korkusunu giderir insanın.. yüzündeki o sevinç gülümsemesini hatırlıyorum travmam olmuştu o gülüş.. Neden bu meseleleri daha önceden konuşmuyorlar? Regl olmadan önce söyleyin ki bizde korkmayalım.. haksız mıyım?

Kız çocuklarına neden erkenden regl anlatılmıyor?
Cevapla