Boşanma aşamasında olduğum eşimden hamile olduğunu öğrendim, söylemeli miyim bilmiyorum?

Bu süreçte olmadı ilişkim yatakları bile ayırdık 2 hafta önce. Özel birkaç şey daha oldu ama en büyüğü ailesinin bana saygısızlığıydı asırı derece ve kendisinin buna susmasıydı dayanamadım artık bende insanım. Ve bir olay daha patlak verince artık son damla oldu oda anlayınca anlaşmalı boşanmaya karar verdik imzalar falan atıldı. Bu sinir stres içerisinde reglimin geciktiğini 3 gün önce fark ettim. Aklıma bile gelmedi. Cok belirti de olmadı. Dün kan testimde çıktı ne yapsam bilmiyorum. Söyleyemedim daha. İlişkimiz düzelir mi bilmiyorum.

Boşanma aşamasında olduğum eşimden hamile olduğunu öğrendim, söylemeli miyim bilmiyorum?
Cevapla