Görücü usulune sizce kadınlar mı erkekler mi daha sıcak bakıyor?

Bence erkekler bunu başarısızlık olarak görüyorlar. Kızlar tercih etmek istemeseler bile evlilik için talep görmeleri egolarını okşuyor.

Görücü usulune sizce kadınlar mı erkekler mi daha sıcak bakıyor?
Cevapla