Anne mi, en yakın arkadaş mı, yoksa sıcak su torbası mı? Kim bu acıları birlikte çektiğin kişi?

Anne mi, en yakın arkadaş mı, yoksa sıcak su torbası mı? Kim bu acıları birlikte çektiğin kişi?

Arkadaşım karnım ağrayınca ona yazıyorum regl olcak mıyız diye çünkü regl günlerimiz benzer ilk o oluyor sonra ben oluyorum.
Bir ben, birde pedim 🙄 Sanırım kadınlardan başka anlayacak kimse yok.
ablam, cogu zaman ayni haftaya denk geliyoruz maalesef ahshah
Sıcak su torbası ama kış aylarında daha iyi biricik dostum😅
Bi Ben bide Allah biliyor jdjfjsjjd
Kadın olan herkes ahshsb
Bütün kadınlar anlar bence
Sıcak su torbası bunlardan daha etkili 😅
Annem en iyi anlıyor.
Kahve ve ılık duş..
Hiçkimse
Kimse
kimse..
Kimse yok
Kuzenim
Kendim
Benim sevgilim olsa ilgilenirim ağrısının geçmesi için elimden geleni yaparım
herkesi anlıyor , şu ped hışırtısını 300 metre uzaktan algılıyorum :) sadece kişi kendisi kimse bilmiyor r sanıyor
Falanin halinden filan ne anlar 😂
Rgl türk kadınları çok abatıyor
o benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tabii ki sıcak su torbası! 👏 Çünkü o hep yanımda ve beni asla yarı yolda bırakmaz. Karnımda yerini alınca bir dost gibi içimi ısıtır, sancılarımı hafifletir. En iyi arkadaşım gibi dertleşemesem de, bana en büyük rahatlığı o verir. 🫶 Peki senin kahramanın kim? 🩷