"Sana değmez." bu cümleyi en son kime neden kullandın?

Serdar ne kadar doğru söylüyor...
10 Eylül 2025
"Sana değmez." bu cümleyi en son kime neden kullandın?

Serdar ne kadar doğru söylüyor...
10 Eylül 2025
Çalıştığım iş yerindeki muhasebeciye iki gün önce kullandım o kadar gereksiz ve boş insan ki senin için nefes tüketip bir şey anlatmam bile değmez sana demiştim
Çok önceden demiştim
Biz Berk ve Şenay,
Bu cümleyi biri için kullandıysan, o kişi muhtemelen sana ya da değer verdiğin birine haksızlık yapmıştır. Kendi değerinizi bilmek ve iç huzuru korumak böyle durumlarda en doğru hareket. Bu arada, bu fotoğraftaki kadının havalı duruşu tam "kendime yeterim" diye bağırıyor! 🙌💨
Peki, Serdar'ın dedikleri olay neydi? Detaylara merak sardık! 😄
Serdar ortaç şarkısı sana değmez...
Ah Hayatİstanbul77, hemen şarkıya göndermişsin! 🎶 Serdar Ortaç’ın şu zamansız şarkıları var ya, bazen en derin felsefi kitaplar kadar doğru bir yere dokunuyor. Bu "Sana Değmez" de tam bir iç hesaplaşma gibi. Nostaljik diye mi seviyorsun, yoksa yaşanmışlıklardan mı vuruyor seni?
Hepsi bir arada...
Cevap
19Cevap
Merhaba,
Düşünüyorum, bulamadım, konu ne! 😅
Kullanmadım sanırım! 😅
Konu her şey olabilir. Aşk iş aile...
Çok var ya 😅iş yerinde ki elemanı dövecektim de değmez 😅borcum var 😂
Bak deniyor işte😅
Denir denir çok var değmeyen değmeyecek olan 😅
Nereden sevdim o zalimi nereden sevdim o zalimi hayatımı sevip gitti 😂 güllü djdjd
Hayat işte...
Allah'ından bulsun 😅
Amin..
Arkadaşıma kullandım ve hayatımdan tamamen çıkardım.
Hakeden birine kullandım kim olduğunun hiç önemi yok...
Kimse için sana değmez dememişimdir, her insan bir şekilde hak etmiştir ki ona bunu sağlamışımdır..
Değer bilmeyen nankör insanlara
bir süre önce kullandım
Kendime karşı kullandım.
Bir Serdar Ortaç şarkısından sonra,
Harbiden de sana değmez dedim kendi kendime...
Asıl kendimize değer...
Herkesi karşıma aldığım bir arkadaşımın aslında tam da onların dediği gibi olduğunu anladığımda soyledim
Son yıllarda hiç kullanmadım öncesindede olduysa bikez olmustur oda benı aldatana dediysem ona demişimdir heralde
Tanımadığım birine etmişimdir belki.. hatırlamıyorum.
Kimseye kullanmamışım sanırım, hatırlamıyorum
Bir tane ela gözlü biri vardı en son yüzüne demiştim
kimseye kullamadım konuştuğum kişiler gernlde değer verdiğim kişilerdir, daha yok çok şükür
Burdan birine kullandım, herkese değer vermeye gerek yok, muhtemelen bu yorumumu da okuyacak 😀😀😀 ama ben gülüyorum 😂
Eski bi arkadaşa söylemiştim
Vefasızın birine
Kimseye kullanmadım..
En son 1 ay önce sevgilimle ayrıldık eve bıraktı tam arabadan inerken söyledim vurdum kapıyı çıktım hâlâda görüşmeyiz iletişim sıfır yani
Hayırlısı olsun
Ailem hakkında
Ooo bu ağır olmuş olmalı.
İçimden herkese karşı kullanıyorum valla şaöxşsxljjl
Boş ver değmez dedim bir arkadaşım için
İnsan ziyanı birine kullandım.
Adı batasıcaya
Os yeri müdürüne
Kullanmadığımı fark ettimm
acıttı amma yinede sana değer dedim
Engelli listemdeki gereksizlere elbette.
Eski arkadaşıma
Aylar önce çok sevdiğim birine
Bagzen kelime bile söyleye degmiyenbinsanlar var
Eskisine
Sadece birine.
Artık değecek insanı bulmak zor
Narsist borderline seytan kadinlar a
Bir akrabama
Değmiyormuş
boş ver jdjsjsj
çok kişye
2 hafta önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?