Aile & Toplum Kimin dediklerini kafayı takarsınız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sevdiklerimin Sevmediklerimin Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Kimin dediklerini kafayı takarsınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı. Birinin takardım bir zamanlar takmaz oldum takmak da sorun hayatta 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynennn Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Sevdiklerimin dediklerini ama beni sevmediklerini hissedersem o ayrı konu.. Keyifli geceler.. 1 0 Yorumla
kıladam2 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bu hayatta seni seven ve sevmeyen herkes senin için yaşadığın müddetçe olumlu veya olumsuz bir şeyler söyleyecekler. Takmamayı öğrenmek daha iyi sanki. 1 0 Yorumla
arzularımvar Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Kimsem yok onu kafaya takarim 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Öfkelenmez misiin? Kişiye göre değişir mi Yorumla arzularımvar +1 yıl Yalanım varsa öfkesini çekerim susarım haksizim. sonucts Yorumla Soran +1 yıl sonunda mantıklı bir yorum. Peki umursamadığın biriysede mi öfkelenirsin? Yorumla arzularımvar +1 yıl Öfkelenmem yalan attım tutmadj umarsamadigim biri ise takmam geçerim Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle katılıyorum 🥰 teşekkür ederim çooookk başını şişirdiysem kusura bakma Yorumla arzularımvar +1 yıl Yok zaten yanlızim sıkılıyorum sohbet olsa atlarım da pek sevilmeyen biriyim o yüzden Yorumla
LeyaLeya Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı. Herkesin 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Takmaz mısın? Kişiye göre değişir mi Yorumla LeyaLeya +1 yıl Ben yalan söylemem ama hadi diyelim oldu kişiye veya duruma göre değişir Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim canım Yorumla LeyaLeya +1 yıl Ne demek Yorumla
zitronelilayedek Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Hiç kimsenin. 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Öfkelenmez misiin? Kişiye göre değişir mi Yorumla zitronelilayedek +1 yıl Olayı tam bilmediğim için net yorum yapamam ama kolay kolay yalan söylemem söylesem de yakalanmam yakalansam da sinirlenmem yani yapıcak bi şey yok :) Yorumla Soran +1 yıl ahahahahshshs Yorumla zitronelilayedek +1 yıl Tasvip ettiğimden değil ama yalan söylemek de bir sanattır yani :D Yorumla Soran +1 yıl Bende şükür yakalanmadım Yorumla zitronelilayedek +1 yıl Ama yalan insanı yorar mümkün olduğunca söylememek lazım diye düşünüyorum. Yorumla Soran +1 yıl Aynen zaten çoğu zaman netim Yorumla zitronelilayedek +1 yıl Diğer zamanlar:D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Birinin takardım bir zamanlar takmaz oldum takmak da sorun hayatta
Aynennn
Sevdiklerimin dediklerini ama beni sevmediklerini hissedersem o ayrı konu.. Keyifli geceler..
Bu hayatta seni seven ve sevmeyen herkes senin için yaşadığın müddetçe olumlu veya olumsuz bir şeyler söyleyecekler. Takmamayı öğrenmek daha iyi sanki.
Kimsem yok onu kafaya takarim
Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Öfkelenmez misiin? Kişiye göre değişir mi
Yalanım varsa öfkesini çekerim susarım haksizim. sonucts
sonunda mantıklı bir yorum. Peki umursamadığın biriysede mi öfkelenirsin?
Öfkelenmem yalan attım tutmadj umarsamadigim biri ise takmam geçerim
Kesinlikle katılıyorum 🥰 teşekkür ederim çooookk başını şişirdiysem kusura bakma
Yok zaten yanlızim sıkılıyorum sohbet olsa atlarım da pek sevilmeyen biriyim o yüzden
Herkesin
Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Takmaz mısın? Kişiye göre değişir mi
Ben yalan söylemem ama hadi diyelim oldu kişiye veya duruma göre değişir
Teşekkür ederim canım
Ne demek
Hiç kimsenin.
Peki Farzet ki o kişi yalanını yakaladı. Ve yüzüne vurdu. Öfkelenmez misiin? Kişiye göre değişir mi
Olayı tam bilmediğim için net yorum yapamam ama kolay kolay yalan söylemem söylesem de yakalanmam yakalansam da sinirlenmem yani yapıcak bi şey yok :)
ahahahahshshs
Tasvip ettiğimden değil ama yalan söylemek de bir sanattır yani :D
Bende şükür yakalanmadım
Ama yalan insanı yorar mümkün olduğunca söylememek lazım diye düşünüyorum.
Aynen zaten çoğu zaman netim
Diğer zamanlar:D