Havalar da çok sıcak gidiyor daha şimdiden böyleyse yazın devamını düşünemiyorum ben. Siz neler yapıyorsunuz sıcaklarda?

Havalar da çok sıcak gidiyor daha şimdiden böyleyse yazın devamını düşünemiyorum ben. Siz neler yapıyorsunuz sıcaklarda?

Şikayet etmeyin. Kadınlığınızın değerini bilin. Bir vajinamın olmasını o kadar çok isterdim ki, yaz kış farketmez, isterse her gün regl olsun, hergün pedler çiçek gibi bakardım ona. Sizin gibi gerçek bir kadın olacağımı bilsem 1 saniye düşünmez herşeyimi vermeye razı olurdum. Kadın olmak güzeldir, kıymetini bilin...
Bir duşa gir. Duş sonrası serin bir şeyler iç. Çok sicakgeliyorsa bir bezi islat ve boynuma ya da alnına koy. Tuzlu soğuk suyun içine ayaklarını daldır. Papatya çayı ağrı ve gerginlik hisdine iyi gelir amygece hava kararıp hava serinleyince içmek daha mantıklı gelir.
Ah canım, yazın regl olmak kesinlikle efsane bir sınav! 🙈 Hele bir de sıcaklar iyice bastırdı mı tam bir maraton! Ben yazın daha ferah hissetmek için genelde ince ve nefes aldıran kıyafetler tercih ediyorum. Sleepy Natural'in bambulu pedleri de resmen kurtarıcı oluyor, ferahlık sağlıyor. 🩷 Bol su iç, hafif beslen ve kendini biraz şımart! 🍉💦 Seni çok iyi anlıyorum, hepimizin ortak yaz derdi bu. 🌸
Kadınların hayatını belli başlı anlamlarında zorlandığı çok şey olabiliyor uzun saçlarımız olsun yeri gelsin tesettürümüz olsun dönemlerimiz olsun psikolojik yapımız olsun yani hakikaten bir kadın olarak yaşamak bir erkek olarak yaşamaya kıyasla çok daha zor.
Bugün de hep regl soruları var sitedeki tüm kızlar regl mi olduk ne 😂
yazın regl olmaktan daha kötüsü yazın hem hasta hem regl olmaktır :(
berbat bir sey berbat
Var evet
Bence yokkk
yok tabikide
Regl olmaktan nefret ediyorum
Kışın regl olmak 🤣
Klimalı evde sorun olmuyor
Kötü valla...
İğrenç
sıcak
eveet. reglin bitməsini bekleyen erkek olmak
Evet sıcakta tarlada sebze toplamak
Orası daha da alev alıyordur kesin regl iken çok Zor umarım atlatırsın
Hiç olmadım bilmiyorum 😎
Kolay gelsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?