Regl döneminde gecenin bir yarısı buzdolabı başında ne yesem diye bakakaldığın oluyor mu? 😅 Benim için ritüel oldu artık.

Regl döneminde gecenin bir yarısı buzdolabı başında ne yesem diye bakakaldığın oluyor mu? 😅 Benim için ritüel oldu artık.

Evet. Regl olacağım zamana ilk bir hafta o kadar iştahım olur ki... Yedikce yiyesim gelir, bir sonra yiyeceğim ne onu bile düşünürüm Olduğum gün o yediklerimi kusarım feci mide bulantısı gelir sjshs ondan sonra yine iştahla yemeye devamkee 😂
Abur cubur yerine annemin yemeklerine düşüyom iyice. O günlerde annem evde kazanla yemek pişirir yavrusunu doyurmak için.
Çok fazla regl sorusu var hepimiz Bluetoothlandık mı kızlar bu hafta
Evet aynen öyle oluyorum ne yiyeceğimi şaşırıyorum.
Oluyor söyle bir bakışıyoruz karar vermiyorum sonra hurma yiyorum :))
Daha gece buzdolabinin onunde dondurma kasikliyodum 😑
sorma Şu an 2 gun filan kaldı eti fabrikasına atın beni karam brownie ne varsa yerim kutu kutu
Genelde uykuda buluyorum hep :D
Hayır bulmam
Oluyor canısı 😂
olmuyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?