Cok kotu bir geceydi sizinde basiniza boyle seyler geldi mi?

Isyerimle iftar yemegine katildim. 5 aydir orada calisiyorum ve hic iclerine almadilar benimsenmedim, o koymuyirdu ama bu aksamki iftar yemegi cok kotu hissettirdi bana. Herkes servislerden inmisti ve once inebler birbirine yer ayirmisti. Herkes yerlestiginde birde baktimki bana yer kalmadi. Masalar seviye olarak ayri ayri kademelesmisti kendi kadememde yer kalmayinca alt kademye gectim hic ses cikartmadan. O kadar kotu hissettimki, daha sonra Ik dan biri kendi yerini verip o mudurlerin yanina gecince oraya gecmis oldum ama moralim gece boyu berbatti saata bakmaktan gozlerim telefonda kaldi. Siz hic bu tur ayrinciga maruz kaldiniz mi? Nasil basa ciktiniz
Cok kotu bir geceydi sizinde basiniza boyle seyler geldi mi?
Cevapla