Küçükte olsa bir şeyler atıştırmak istiyor insan 

Olmaz mı?




Ben biraz pisboğazım. Çok fazla yiyip kilo alamayan (kadınların en çok kıskandığı) tiplerden biriyim. O yüzde dolabın karşısında dikilmem. Açarım kapısını dalarım içine.
Artık uzun süredir atıştırmalık aramıyorum. Sadece yemekten 1-2 saat sonra biraz meyve yiyiyorum. Ama önceleri ben de bunu çok yapıyordum.
Cevap
12Cevap
Genelde boş bakmam gadası. Açıp içinden birşeyler alır yerim.
hayır
Bilerek açıyorum, az önce de açıp buz gibi bira çıkardım.
Oo tabi, bazen oluyor. O saatlere girmiş bulunmaktayız.
Neyse ki ucuz kurtulunmuş.
Geceleri daha sık yapıyorum geçen erik bulmuştum baya sevindim😂
Enerji yapıyor vucuda lazım : )
Kış aylarında geceler uzun olduğu için sanırım daha çok yaşıyorum bu durumu
Buzdolabını pek açmamda genelde bu saatlerde abur cubur seviyorum ben.
Mesela şu an kahvemle cips yiyorum.😍
Uzun ve geç saate dek oturunca mide boşalıyor ve acıkıyor, belki birazda can sıkıntısı
Ben bazen bir lokma peynir yerim, bazende erken yatar atlatırım
Akşam saat sekizden sonra yapılmaması gereken hareketler bunlar 😉 Buzdolabından kalori alacağınıza sevişin kalori harcayın.
Bazen ağzımı tatlandırmak için açarım buz dolabını.
Evet ama sonra kilo alırım deyip kapatıyorum.
Kesinlikle katılıyorum
Benim en büyük sporum😂
Neden bizi eleveriyorunuz şimdi oldu mu bu 😃
Evet oluyor bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?