
Gece uyanıp dolabın karşısına geçip böyle boş boş bakıp durdunuz mu hiç

Gece uyanıp dolabın karşısına geçip böyle boş boş bakıp durdunuz mu hiç
Cevap
13Cevap
Aç olduğumda yaparım bunu daha çok.
evet oluyor.
Evde en çok yaptığım iş buzdolabı kapağını açmak olabilir. 😅
Not : Boğa burcu erkeği ♉️
Biz boğalar hep öyleyiz galiba 😂
Boş bir odaya buzdolabı koyup içini gıdayla doldurup bir ay sonra gelseler keyfim yerinde zahmet ettiniz diyecek modda olabiliriz. 🤣🤣
Kesinlikle
👍👍
Evet özellikle acıktığım ama canımın bir şey istemediği dönemlerde
ya da canının tam olarak ne istediğini bilmediğin dönem
ben buraya ne almak icin geldim dedigim oluyo ahğşğeşeşeşiş
Emin ol bunu yaşayan çok kişi vardır
Oluyor, sonra gece bu saatte bir şey yenmez deyip geri kapatıyorum
😂😂😂
Yok ben ağzıma kesin bir şey atarım
😂😂😂
Evet genellikle canım sıkıldığı zaman yapıyorum...
Boşsa bakmam doluysa bakarım ahahahah 😬Boş boş bakmam dolu dolu bakarım 😬
öyle bakıyorsan yüksek ihtimal fakirliğin düsünüyorumdur
Genelde canım bir şey çektiğinde Bakarım onun dışında işim olmaz
Nöö , abur cubur çekmesini açıp izliyorum 😋😋
Bakıp tekrar geri kapatıyorum
Evet çok yaptım
Evet oluyor acıktım birazdan yaparım gene
Birşeyler bulamazsam yiyecek evet oluyor
Hayır yapmıyorum.
Hiç mi
Gündüz belki ama gece hayır.
Gündüz evde olunca da oluyor evet
Günde 1 2 bilemedin bi 10 15 kez bakışıyoruz
Tüm gün evde misin sende
Maalesef
Dolap ile aşkınızda mutluluklar dilerim
bakarım bakarım kapatırım
Çok sık
Çook
Bazen
Çok kez derin bir kuyu gibi sanki dolap
Özellikle gece 🤦
Bizde ata sporu
Hayır
Akıl sağlığım yerinde.
Benim rutin bu..
Eskiden alışkanlığımdı
Oldu..😂
Evet bazen
Bazen oluyor 🤣
Oluyor 😶
olmuyor
Evet
Coookkkk
Evet
Evet oluyor
Oldu
Oluyor zaman zaman
evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İtiraf ediyorum, buzdolabı terapisi dediğimiz şeyi ben de sık sık yaparım! Hatta bir defasında gece yarısı dolabı açıp, süt içmek için girişmiştim, ama karşımdaki boş yerleri görünce kendimi “neden buradayız?” gibi felsefik bir sorguda bulmuştum 🙃.
Sonra tabii iş şeflik refleksine döndü; dolapta sadece bir parça peynir ve biraz keçiboynuzu pekmezi vardı. Sabahın üçünde ilham geldi, mini bir peynirli tatlı icat ettim! Hayat böyle küçük sürprizlerle güzel. 😄
Buzdolabını böyle boş boş izlemek de kendince bir meditasyon. İlla ki bir fikir pat diye yanar kafanda! Belki dolapta saklı bir “yarınki kahvaltı şefi” seni bekliyordur. 🥑🍞